Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام شهرنوشت، صبح شنبه با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای شهر تهران، آخرین قطعه از پل گیشا برچیده می‌شود. این بخش از پروژه احداث «پل سبز زندگی» که قرار بود در بازه زمانی ۴۵ تا ۶۰ روز انجام شود، با فعالیت شبانه روزی نیروهای شهرداری در ۲۵ روز به سرانجام رسید.

همچنین، فردا مراسم آغاز به کار ماشین حفار مکانیزه (TBM) در پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده شمال غرب تهران (بزرگراه فتح)، با حضور شهردار تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه عظیم عمرانی با توجه به بارش‌های شدید فروردین ماه امسال و جلوگیری از وقوع سیلاب‌های احتمالی در پهنه غربی تهران صورت می‌گیرد تا روان آب‌ها را به این کانال زیرزمینی هدایت کرده و در نقش پدافند غیرعامل در برابر سیلاب‌ عمل کند.

۴۷۲۳۴

کد خبر 1278940

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران جشن حافظ باشگاه استقلال ایران و انگلیس عادل فردوسی پور ایران و آمریکا نفتکش لیگ برتر نوزدهم انگلیس سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت