Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنژیوگرافی عمل جراحی است که برای شناسایی رگ های بسته قلب و میزان بسته بودن آنها انجام می شود.
اکبر امیری در نشستی با فعالان کارگری و کارفرمایی فارس به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفته است: حدود ۴۳ درصد از آنژیوگرافی‌های بیمارستان شهید بهشتی شیراز یا به دلیل تشخیص نادرست پزشک و یا اصرار بیمار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بر لزوم توجه به اولویت بندی هزینه‌های درمان تاکید کرد و افزود: تعویض مفصل زانو مستلزم هزینه نزدیک به ۲۰ میلیون تومان است در حالی که در ارائه خدمات باید بیماران اورژانسی و بیمارانی که جان آنها در خطر است در اولویت قرار گیرند.
مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: برای درمان بیمارانی که می‌شود برای آنها درمان جایگزین ارائه کرد باید به این شکل عمل شود.
وی با تاکید بر اینکه ما برای مدیریت وضعیت درمان نیازمند همکاری و همفکری شرکای اجتماعی خود هستیم تا این موارد در یک خانواده حل و فصل شود، تصریح کرد: خدمات درمانی تنها منحصر به یک قشر خاص نیست و برای حل مشکلات مربوط به این حوزه باید به هزینه‌های درمانی توجه شود.
وی ادامه داد: شرکای بیمه تامین اجتماعی به ما کمک کنند تا بتوانیم به مردم این پیام را بدهیم که با دید بلندمدت و با دقت نظر به حوزه درمان نگاه کنند.

آغاز ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شیراز
مدیر درمان تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در این حوزه در سال گذشته انجام شده است، گفت: درمانگاه‌های تخصصی مختلف در سطح استان فعالیت خود را آغاز کردند.
وی ادامه داد: مراحل مقدماتی ساخت بیمارستان جدید تامنی اجتماعی نیز انجام شد.

مطالبه ۷۶۰ میلیون تومانی برای انشعاب یک درمانگاه، مانع از افتتاح آن شد
امیری در ادامه گفت: برای افتتاح درمانگاه سپیدان در هفته تامین اجتماعی برنامه‌ریزی شده بود متاسفانه اداره آب شهرستان برای انشعاب یک درمانگاه ۷۶۰ میلیون تومان حق انشعاب درخواست کرده و همین امر مانع راه‌اندازی درمانگاه شده است.
امیری افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ درمانی تامین اجتماعی در شیراز بازسازی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بود و در تلاش هستیم زودتر این بخش را افتتاح کنیم.

دانشگاه علوم پزشکی ورود کند

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس در پاسخ به انتقادی مبنی بر قرارداد نداشتن برخی بیمارستان‌ها با تامین اجتماعی گفت: اگر بیمارستانی وارد قرارداد با تامین اجتماعی نمی‌شود لازم است حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی ورود کند.

وی یادآور شد: بیمارستان‌هایی که با تامین اجتماعی قرار داد ندارند تنها دو ماه طلب دارند و یکی دو بیمارستان هم مشکل پروانه مسئول فنی دارند و پروانه بهره‌برداری ندارند و تامین اجتماعی نمی تواند با آنها قرارداد ببندد.

از ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه به نام هفته تأمین اجتماعی نامگذاری شده است.
۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی بهداشت و درمان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا

محمود حقیقت رئیس بخش گوارش کودکان بیمارستان نمازی اظهار کرد: درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در گروه گوارش کودکان بیمارستان نمازی شیراز برای نخستین بار در دنیا انجام شد.

او ادامه داد: این روش ابداعی توسط دکتر ایرج شهرامیان برای درمان کودکی ۹ ساله مبتلا به افتادگی راست روده یا پرولاپس مخاطی رکتوم به کار گرفته شد.

حقیقت گفت: هرچند استفاده از این روش درمانی برای بزرگسالان متداول است، اما تاکنون این شیوه اندوسکوپیک برای کودکان به کار گرفته نشده بود.

او با بیان اینکه بخش گوارش کودکان بیمارستان نمازی شیراز به علت ارائه خدمات فوق تخصصی پذیرای بیمارانی از سراسر کشور است، افزود: ابداع این روش جدید کم تهاجمی نویدبخش درمان کودکان با مشکلات گوارشی از سراسر کشور در این بیمارستان است.

ایرج شهرامیان فوق تخصص گوارش کودکان و مبدع این روش نوین هم بیان کرد: رکتوم آخرین قسمت روده و دارای بافتی نرم است که در برخی کودکان به علت بیماری‌های مختلف و یا شل بودن اسفنکتر خارجی هنگام دفع از بدن کودک بیرون می‌آید و با درد و گاهی با خونریزی همراه است.

او ادامه داد: در این روش نوین، اندوسکوپ وارد روده شده و مخاط اضافی رکتوم بیمار را برمی‌داریم.

شهرامیان گفت: این روش نوین در کوتاه‌ترین زمان و بدون عوارض و خونریزی و یا نیاز به بستری بیمار انجام می‌شود.

او افزود: روش نوین اندوسکوپیک را علاوه بر پرولاپس مخاطی رکتوم در درمان دیگر مشکلات گوارش کودکان از جمله رفلاکس، ERCP به منظور بررسی مجاری صفراوی و پانکراس و پوشن تروسکوپی نیز به کار می‌گیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا