Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار داشت: یکی از وظایف ما دعا برای تعجیل در فرج امام زمان است از خداوند بخواهیم در فرج ایشان تعجیل فرماید.

محمودی با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این مناسبت افزود: شورای نگهبان مسئولیت خطیری را بر عهده دارد و باید از نفوذ افراد ناسالم و مسئله دار در قسمت‌های مختلف نظام جلوگیری کند و از شورای نگهبان به خاطر صلابت و ایستادگی خود در برابر جریانات سیاسی تشکر می‌کنیم و از آنان می‌خواهیم در انتخابات پیش رو با تمام قدرت در برابر کوچک‌ترین بی عدالتی‌ها نیز ایستادگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همچنین از شورای نگهبان می‌خواهیم احراز صلاحیت‌ها را بررسی کند و از میان آنها افراد سالم را برگزیند و انتخاب اصلح بر عهده مردم قرار بگیرد و باید بدانیم هر رأیی که داده می‌شود مسئولیت شرعی به همراه دارد و در تمام عملکردها در این رأی شریک و سهیم می‌شویم لذا باید به معیارهای جناحی پشت پا زد و برای رضای خداوند به اصلح‌ترین رأی داد.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تقدیر از حضور و برگزاری باشکوه مراسم یادواره ۱۲۰۰ شهید مدافع حرم گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم لذا باید قدردان باشیم و در این راستا از برخی مسئولان گله‌مند هستیم که حضور مستمری نداشته‌اند و باید بدانیم که شهدا سرمایه‌های ما هستند و این همایش‌ها با قدرت باید ادامه پیدا کنند، همچنین در روز ۲۱ تیرماه به دلیل پاسداشت حجاب تجمعی خواهیم داشت و باید بگوییم که برای حفظ حجاب علما شهید شدند کتک خوردند مردم خون دادند و بانوان عفیفه از غصه کردند مسجد گوهرشاد مشهد به خاک و خون کشیده شد اما آرام نشستند تا حجاب حفظ شود.

خطیب جمعه ورامین با اشاره به اینکه امروز هم دستهای استکبار از بیرون و نفوذ مزدوران آنها از درون دست در دست یکدیگر داده‌اند تا حجاب و عفت و غیرت را از مردان و زنان ایران بگیرند اظهار داشت: مسئله حجاب مسئله یک روز نیست مسئله تمام سال است و باید تمام دستگاه‌ها پای کار بیایند و دستگاه‌های دولتی وظیفه دارند و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست و کسانی که حقوق بگیر این نظام هستند چطور به خود اجازه می‌دهند بر خلاف مصالح نظام حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه قانون عفاف و حجاب باید اجرایی شود افزود: هر مدیری در هر اداره‌ای و در هر جایگاهی که در ایفای نقش خود کوتاهی کند باید توسط دستگاه قضائی مواخذه شود در حوزه‌های فرهنگی مساجد پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی اگر قبول دارند جنگ فرهنگی وجود دارد باید جدیدتر در این زمینه ورود پیدا کنند و نیروی انتظامی نیز با قدرت به وظایف قانونی خود عمل کند و بدانند ملت متدین و انقلابی پشتیبان نیروی انتظامی هستند.

محمودی بیان داشت: خانواده‌ها باید به تربیت فرزندان خود از خردسالی اهمیت بدهند و فضای خانه‌ها را سالم نگه دارند و باید فضای مجازی مدیریت شود و از این لجام گسیختگی رهایی یابد و در این راستا من از متولیان امر سوال می‌کنم کدام کشور اینگونه فضای مجازی خود را رها کرده است و بیگانگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و همه موارد و الگوهای غلط را به جامعه تزریق کنند.

وی در خصوص نظام تربیتی و آموزشی کشور نیز اظهار داشت: باید این موضوع را از مهدکودک‌ها آغاز کنیم باید سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش برای مهدها و پیش دبستانی‌ها برنامه‌های ویژه ای را تدوین کند لذا اگر کوتاهی در این زمینه صورت گیرد باید پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مظلومیت مسلمانان نیجریه و رهبر مظلوم آنها شیخ زکزاکی از مسائل امروز جامعه شیعیان ما است یک عالم را سال‌ها بدون هیچ جرمی در زندان می‌اندازند چند فرزندش را شهید کردند و امروز جانش در اثر بیماری در معرض تهدید است لذا ما امروز از سنگر نمازجمعه عملکرد دولت نیجریه و ظلم و جنایت آنها در این کشور را بر علیه شیعیان مظلوم به شدت محکوم می‌کنیم و از دستگاه دیپلماسی کشور در این زمینه انتظار بیشتری وجود دارد و باید به عنوان مدافع مظلوم در مجامع بین‌المللی از بین شیعیان دفاع کنیم لذا ما از وزارت امور خارجه و متولی آن دفاع از حقوق بشر در قوه قضائیه و مجلس انتظار داریم شجاعانه و در تراز مسئولین نظام اسلامی از این عالم مجاهد که به برکت رهبری او امروز بیش از ۲۰ میلیون شیعه در نیجریه وجود دارد دفاع کنند.

کد خبر 4664515

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس