Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ساکنان نوار غزه تا ساعاتی دیگر شصت و ششمین تظاهرات بازگشت با عنوان نه مذاکره، نه صلح و نه به شناسایی رژیم صهیونیستی را برگزار می‎کنند. تاریخ انتشار: 14:50 - 21 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۵۹۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ ساکنان نوار غزه خود را برای شرکت در شصت و ششمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز‌های این باریکه آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه‌ای از عموم فلسطینیان برای شرکت در این تظاهرات دعوت کرده است.

تظاهرات بازگشت امروز پس از نماز عصر با شعار "نه مذاکره، نه صلح و نه به شناسایی رژیم صهیونیستی" برگزار می‌شود.

این هیئت تصریح کرد که تظاهرات بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش و در راس آن شکستن محاصره ادامه دارد.

این تظاهرات از ۳۰ مارس سال گذشته میلادی آغاز شده و تاکنون ۳۱۹ نفر طی آن به شهادت رسیده و بیش از ۳۱ هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال بیش از ۵۰۰ نفر آنان وخیم است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تظاهرات بازگشت مذاکرات صلح معامله قرن غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن