Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه بی‌حجابی ریشه در دخالت‌های بیگانگان دارد، ابراز داشت: برای مبارزه با این تهاجم فرهنگی می‌بایست دستگاه‌ها کم‌کاری خود را جبران و در مقوله حجاب و عفاف ورود جدی‌تری را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه ۲۶ دستگاه دولتی مستقیم و غیرمستقیم در امر حجاب و عفاف نقش دارند، افزود: اصل انقلاب برای مبارزه با فساد رخ‌داده است بنابراین این مهم می‌طلبد تا برای فراگیرتر شدن حجاب و عفاف نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی همکاری‌های خود را در این مقوله افزون‌تر کنند.

لزوم کاستن از برجام و افزودن برای آزادی زکزاکی

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه اساس اسلام بر وحدت و یکپارچگی است، ابراز داشت: وحدت در نماز جمعه به‌صورت هفتگی و در مراسم حج به شکل سالانه خود را عیان می‌سازد و دشمن که این مشت گره‌کرده در هراس است می‌کوشد تا هرروز با توطئه جدید وارد این کارزار شود لذا باید کاملاً مراقب ورود دشمن به قلب و خانه خود باشیم.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی بازاریان باید به فکر مردم باشند، تصریح کرد: احتکار و گران‌فروشی دردی از مشکلات جامعه دوا نمی‌کند و برعکس معضلی را نیز اضافه خواهد کرد بنابراین حال که دولت نمی‌تواند با این موارد مقابله کند می‌بایست بازاریان رعایت عدل و انصاف را در کسب‌وکار خود داشته باشند.

وی بابیان اینکه از وزارت خانه انتظار می‌رود تا برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی نماد روحانی انقلابی تلاش کند، افزود: این روحانی مبارز با شیعه کردن میلیون‌ها نفر اکنون در زندان به سر می‌برد که می‌بایست با کم کردن برجام راهی برای نجات ایشان یافت.

کد خبر 4664533

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف

دریافت 45 MB

تصویربردار: مهدیه غفوریان

کد خبر 6094733

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است