Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال آسیب زدن به بنیان خانواده ها و سلب آرامش از جامعه است، گفت:حجاب نشانه روشنفکری است، روشنفکر واقعی کسی است که انسانیت خود را حفظ کند و در جامعه حضور انسانی داشته باشد نه جنسیتی. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در نماز جمعه امروز، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: عزت برای خداوند است وکسی با القاب عزیز نمی شود این ها فریب های دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین چیزی که در شب اول قبر از انسان گرفته می شود همین اعتبارات دنیوی است، گفت: حقیقت آن چیزی است که تا ابدیت با انسان همراه خواهد شد و آن اعمال انسان در این دنیاست.

امام جمعه همدان با اشاره به برنامه خبیثانه رضا شاه پهلوی در ال 1314 برای کشف حجاب، گفت: آن روز رضا شاه و ایادی او به دلیل اینکه شناخت درستی از مردم نداشتند دچار این اشتباه شدند و پاسخ محکمی از سوی مردم متدین دریافت کردند و البته امروز هم واسبتگان به همان جریان فکری به دنبال برداشتن حجاب از سر بانوان ایران اسلامی هستند که یقینا شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز هم بنا دارد با جنگ نرم و با فضای مجازی و تمدن سازی غربی و تغییر در اندیشه های جامعه اسلامی کیان خانواده را در جامعه مورد هجمه و از هم گسیختگی قرار دهد، گفت: حجاب تنظیم درست روابط زن و مرد به عنوان یک رابطه منطقی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت:بی‌حجابی کلاس، نشانه روشنفکری و امروزی بودن نیست، حجاب نشانه روشنفکری است، روشنفکر واقعی کسی است که انسانیت خود را حفظ کند و در جامعه حضور انسانی داشته باشد نه جنسیتی.

شعبانی اظهار داشت : انسان روشنفکر آنقدر اعتماد به نفس دارد و خود را بزرگ می‌داند که حاضر نیست با نگاه دیگران خود را فربه کند البته باید هوشیار بود که امروز غرب بنا دارد با القای احساس حقارت در جامعه بی‌حجابی را ترویج کند.

وی گفت: زیست عفیفانه موجب بقای خانواده است، حجاب یک هویت ملی اسلامی، نماد و پرچم است. گله‌مندی‌هایی از وضعیت حجاب هست اما مبنی بر بی‌دین بودن و تکفیری بودن نیست چراکه همین افراد در راهپیمایی‌ها و انتخابات و مرسام دینی حضور دارند.

امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی برای حفظ محیط زیست گفت: متاسفانه ما یکی از 10 کشور بزرگ مرف کنند ظروف پلاستیکی هستیم و در همین شهر همدان روزانه 420 تن زباله تولید می شود که این نشان دهنده مصرف زیاد است .

امام جمعه بیرجند: بدترین تهاجم برای انقلاب از خانواده آغاز می‌شود/دختران را در حفظ حجاب نصیحت کنیمانتقاد امام‌ جمعه سمنان از کم‌کاری دستگاه‌ها در ‌جلوگیری از بی‌بندوباری / ‌از 26 دستگاه فرهنگی ‌فقط ناجا پای‌کار استخطیب جمعه کرمان: دلیلی برای پایبندی ایران به تعهدات برجام وجود ندارد/

وی همچنین با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان، به وظیفه مهم این شورا  برای تطبیق قوانین با شرع اشاره کرد و گفت: این شورا نباید به هیچ وجه تضعیف شود چراکه وظیفه بسیار مهمی را عهده دار است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه چطور ممکن است ما نسبت به برجام متعهد بمانیم اما سایر طرفین به تعهدات خود عمل نکنند گفت: طرح فرانسه مبنی بر توقف در برابر توقف منطقی نیست، تحریم‌هایی که برجام را نقض کرده در طرح جدید نیز وجود دارد و تنها تحریم‌های جدید متوقف می‌شوند.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: دشمنان مدام به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران و ناامید کردن این قشر عزیز از جامعه هستند.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آنچه امروزه جلوی فعالیت و تلاش افراد را می‌گیرد بی‌انگیزگی است. اگر افراد در هر وضعیتی شغلی که دارند بی‌انگیزه شوند، قطعاً کار آنان بی‌نتیجه خواهد ماند.

وی اظهار کرد: باید با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ مختلف در هفته بزرگداشت کار و کارگری بُعد انگیزشی و توجه به کارگران را تقویت کنیم به‌طوری که کارگران احساس نکنند در جامعه مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه همه ما یک مجموعه واحد هستیم که در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم کار و تلاش می‌کنیم، ادامه داد: کارگران چرخه تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در جامعه را در دست دارند، این قشر زحمتکش و سخت‌کوش هم باید تکریم شوند و هم حق و حقوقات آنان به موقع و طبق قوانین کار پرداخت شود.

باهوش با بیان اینکه کارگران شهرداری‌های شهرستان حق و حقوقاتشان تا فروردین‌ماه پرداخت شده است، تأکید کرد: در رشتخوار وضعیت به گونه‌ای مدیریت شده است که کمترین معوقات حقوقی و نارضایتی در حوزه کار و کارگری وجود دارد.

وی عنوان کرد: پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی حق ندارند کارگران را اذیت کنند بلکه باید به موقع تمامی حق و حقوقات آنان را پرداخت کرده و از جایگاه قدرت با آنها برخورد نکنند، در قبال آن کارگران هم باید به نحو احسن کار کنند.

فرماندار رشتخوار در ادامه تأکید کرد: کارگران و جامعه کارگری نباید فریب دشمنان را بخورند و در جبهه دشمن حرکت کنند، دشمنان امروزه به دنبال سوء استفاده از مشکلات حوزه کارگران هستند و تلاش می‌کنند که مسائل را بزرگنمایی کنند، لذا کارگران باید حق و حقوقات خود را از مسیر قانونی مطالبه کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

باهوش افزود: ما باید در راستای جلوگیری از تضییع حقوق کارگران حرکت کنیم و عدالت را در بین این قشر زحمتکش برقرار سازیم. بدون شک حرمت و عزت جامعه کارگری باید حفظ شود و دیدگاه ما باید نسبت به قشر کارگر مثبت باشد.

وی با بیان اینکه کارگران ستون فقرات کشور هستند و اگر حضور آنان نباشد چرخ اقتصاد از کار می‌افتد، اذعان کرد: با وجود ۱۴ هزار شهید در جامعه کارگری به این نتیجه می‌رسیم که کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی دارند، این عزیزان قشر بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند که به انقلاب و ولایت وفا دارند.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص نظارت‌ها، بازدیدها و به روز رسانی حق و حقوقات کارگران اتفاقات خوبی در شهرستان انجام شده است، افزود: سال گذشته ۲۲۶ مورد مراجعه کارگری در اداره کار رشتخوار ثبت شده است که بیشتر این مراجعات مربوط به بیمه بیکاری بوده و فقط ۴۸ مورد آن منجر به شکایت شده و الباقی موارد با گفتگو پیگیری و رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود