Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سپاه نیوز، در پی تحرکات اخیر تروریست‌های تحت حمایت استکبار جهانی در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور ضدامنیت و آرامش ملت ایران، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

در پی اقدام تروریستی روزهای اخیر گروهک های ضدانقلاب و تحت حمایت استکبار جهانی در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور و به شهادت رساندن شهید سرافراز و دلاور «حاصل احمدی» و دو تن از پاسداران غیور اسلام و تلاش مذبوحانه در برهم زدن امنیت استان‌های آذربایجان غربی و کردستان، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه هشدارهای قبلی کشورمان به اقلیم کردستان عراق مبنی بر جلوگیری از استفاده گروهک‌های تروریستی از مناطق حاشیه مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران برای فعال کردن مقرها برای آموزش، سازماندهی و گسیل تیم‌های تروریستی در نفوذ از مرز و انجام اقدامات تروریستی و ضد امنیتی در میهن اسلامی ما و بی‌توجهی و مسامحه در این خصوص، از روز چهارشنبه ( ۱۹ تیرماه ) مقرهای فعال و محل استقرار و آموزش گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب در این مناطق را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات که توسط واحدهای موشکی، پهپادی و توپخانه نیروی زمینی سپاه انجام پذیرفت، مراکز فعال تروریست‌ها هدف قرار گرفت و علاوه بر انهدام آن‌ها، شمار زیادی از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند که اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تصریح شده است: با اشراف اطلاعاتی و شناخت دقیق یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی از نقاط و محل‌های استقرار تروریست‌های مزدور، اهداف موردنظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته و مراحل عملیات نیز تصویربرداری و مستندسازی شده است.

این اطلاعیه در پایان با پرده برداشتن از تلاش تروریست‌ها در استفاده از روستاییان به عنوان سپر انسانی و درخواست مجدد از مردم شریف کردستان عراق مبنی بر فاصله گرفتن از محل‌های استقرار گروهک‌های تروریستی و طرد آنان تاکید کرده است: همان‌گونه که بارها تصریح شده است، امنیت ملی و حفظ آرامش و آسایش ملت ایران به ویژه مردم عزیز و غیور استان‌های مرزی خط قرمز نیروهای مسلح کشور بویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در این خصوص هیچ ملاحظه و مرزی را نمی‌شناسد و تروریست‌ها را در هر سوراخی که خزیده باشند به سزای اعمال ننگین و جنایتکارانه شان خواهند رساند، همچنین از اقلیم کردستان عراق انتظار می‌رود با جدی گرفتن هشدارها و تذکرات جمهوری اسلامی ایران، بیش از این اجازه ندهد سرزمین خود به پناهگاه و محل آموزش، تربیت و سازماندهی تروریست‌ها برای ارتکاب جنایات تروریستی و به مخاطره انداختن امنیت پایدار کشورمان تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سپاه تروریستها کردستان عراق اقلیم کردستان پهپاد قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند