Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:33:17 GMT

توقیف نفت‌کش ایرانی بازی کردن با دم شیر است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۴۹۶۶

توقیف نفت‌کش ایرانی بازی کردن با دم شیر است

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری افزود: انگلستانی که بدون اجازه آمریکا جرأت خوردن آب را ندارد چگونه به خود اجازه می‌دهد در مقابل کشور مقتدر و باعظمتی چون ایران اسلامی بایستد؟
وی ادامه داد: مثل اینکه انگلستان فراموش کرده که برادران سپاه پاسداران با هدف گرفتن پهباد آمریکایی چه سیلی محکمی به استکبار جهانی زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون در غیر این صورت هرگز اجازه چنین جسارتی به خود نمی‌دادند.
خطیب جمعه ساری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۲۷ تیر ماه سالگرد پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، گفت: مسئولان و دولتمردان وقت نظام حداکثر امکانات را به نفع نظام الهی از این قطعنامه گرفتند.
وی افزود: انتظار ما از تمامی مسئولان این است که همچون دولتمردان آن زمان با اقتدار در مقابل دشمنان بایستند و اجازه هیچ سو استفاده‌ای را به آنها ندهند.
قاسمی گفت: در موضوع برجام نیز اگر با صلابت زمان پذیرش قطعنامه در مقابل سایر کشورها می‌ایستادیم امروز شاهد بدعهدی آمریکا نبوده و مشکلات مربوط به برجام را نداشتیم.
وی با اشاره به نامگذاری ۲۴ تیر ماه به عنوان روز عفاف و حجاب، از آن به عنوان دستاوردهای جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: ولنگاری، بی بند و باری، فاصله جوانان با اهل بیت (ع) و عدم رعایت عفاف و حجاب بزرگترین هدف استکبار جهانی است زیرا تنها بدین وسیله می‌تواند به ایران اسلامی دستیازی کند.
او همچنین به تشکیل شورای نگهبان در ۲۶ تیر ماه سال ۱۳۵۸ به عنوان دیگر از دستاوردهای جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این نهاد خدوم به رغم تحمل اهانت‌های دشمنان داخلی و خارجی همواره از ارزش‌های نظام حراست کرد و راه ورود بیگانگان را بست و هرگونه تضعیف آن حرام است.
۹۹۱۹/‏۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفتکش ساری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد

ایالت هاوائی به نخستین ایالتی تبدیل شد که در کنگره ایالتی خود قطعنامه‌ای در حمایت از آتش‌بس دائمی در غزه به تصویب رساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس نمایندگان و مجلس سنای ایالتی در هاوائی با تصویب قطعنامه‌ای از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند در غزه آتش‌بس برقرار کند. هاوائی نخستین ایالتی در آمریکا است که چنین قطعنامه‌ای به تصویب رسانده است.

پیش از این در ماه مارس مجلس سنای هاوائی با 24 رأی موافق و یک رأی مخالف این قطعنامه را تصویب کرده بود. مجلس نمایندگان با 48 رأی موافق و 3 رأی مخالف این قطعنامه را روز جمعه به تصویب رساند. با آنکه هاوائی نخستین ایالتی است که اقدام به تصویب چنین قطعنامه‌ای می‌کند اما «اتاق دسترسی عمومی» کنگره ایالتی هاوائی به هافینگتون‌پست گفت که از قدرت لازم برای اجرایی کردن این قانون برخوردار نیست و این قطعنامه به امضای فرماندار نیاز ندارد.

طبق نوشته یاهونیوز، قانونگذاران ایالتی خواستار آن شده‌اند که جو بایدن برای برقراری آتش‌بس فوری و دائمی در غزه تلاش کند. علاوه بر این، قطعنامه مذکور خواستار آن شده که دولت بایدن در جهت ترک خصومت‌ها و تسهیل ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه تلاش کند.

دولت جو بایدن در 207 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد از اصلی‌ترین موانع برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده و تا کنون چند قطعنامه را در شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از آتش‌بس وتو کرده است. این در حالی است که از زمان آغاز جنگ در غزه بیش از 34 هزار نفر به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

روز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزهبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمرسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند