Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: دانشجویان جهادگر خواهر و برادر دانشگاه ایلام دهه اول شهریور به اردوی جهادی در منطقه سیل زده ماژین اعزام می‌شوند.

محمد نیازی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشجویان جهادی خواهر و برادر دانشگاه ایلام دهه اول شهریور به اردوی جهادی اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیازی افزود: این اردوی جهادی در منطقه سیل زده ماژین در استان ایلام برگزار خواهد شد و اکنون در حال فراهم سازی مقدمات برگزاری آن هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با بیان اینکه سال گذشته نیز گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان به این منطقه اعزام و به مردم خدمت رسانی کردند، خاطرنشان کرد: این اردوی جهادی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی برگزار خواهد شد و در صورتی که گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این اردو حضور داشته باشد، خدمات پزشکی نیز به مردم منطقه ارائه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ایلام اردوی جهادی اردوی جهادی دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام مناطق سیل زده ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد