Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شاهرود قهرمان مسابقات والیبال دسته دو نوجوانان دختر کشور شد، ابراز داشت: در این مسابقات ۱۰ تیم از استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، همدان، سمنان، قزوین، فارس، بوشهر، لرستان و کردستان حضور داشتند.

وی بابیان اینکه در این مسابقات آذربایجان غربی دوم و تیم استان فارس سوم شد، افزود: این مسابقات در دو گروه پنج تیمی «ای» و «بی» از ۱۵ لغایت ۲۱ تیرماه سال جاری به میزبانی شاهرود برگزار شد درنهایت سمنان و آذربایجان غربی به لیگ دسته یک صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه میزبانی مسابقات ورزشی در شهرستان فرصت خوبی را برای ارتقا سطح کیفی و کمی ورزشکاران فراهم می‌کند، ابراز داشت: یکی از محاسن خوب این مسابقات حضور ناظر استعداد یاب فدراسیون است که با شناسایی افراد واجد شرایط آن‌ها را برای اردو تیم ملی انتخاب می‌کند.

محمدی افزود: توسعه توریسم ورزشی در شاهرود فرصت خوبی است تا ورزشکاران با شهرستان شاهرود آشنا شده و ورزشکاران شهر نیز از نزدیک با شرایط مسابقات و موارد فنی آشنا شوند.

کد خبر 4664511

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون والیبال ورزش و جوانان استان سمنان شاهرود مجید محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور