Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 15:38 - 21 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۶۰۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین ماهینی که در بازی دوستانه برابر نیروی زمینی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود، برای ادامه درمان و عکسبرداری مجدد، با نظر کادر فنی و کادر پزشکی تیم، عصر امروز (جمعه) اردوی ترکیه سرخپوشان را ترک و راهی تهران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان در اردوی ترکیه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در بازی دوستانه پرسپولیس برابر نیروی زمینی، حسین ماهینی بدون برخورد و در حالت چرخشی بدن، روی یک پا فرود آمد و از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی افزود: اقدامات اولیه پزشکی در این خصوص انجام شد و با هماهنگی کادر فنی، صلاح دانستیم وی برای اقدامات درمانی بیشتر، به تهران بازگردد.

دکتر حقیقت در خصوص وضعیت دیگر مصدومان تیم نیز تصریح کرد: شایان مصلح زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم تمرینات انفرادی و اختصاصی خود را به صورت فردی و گروهی توأمان انجام می‌دهد.

پزشک پرسپولیس خاطرنشان کرد: احسان حسینی بازیکن جوان تیم هم در بازی دوستانه پرسپولیس برابر نیروی زمینی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی خود را طی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس میزان ماهینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند

دریافت 7 MB کد خبر 6096184

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند