Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، ۲۱ تیرماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو با تاکید بر اینکه بی‌حجابی بزرگترين حربه دشمن برای دين‌زدايی در کشور است، اظهار کرد: امروز بزرگترين خواسته دشمن برای دين‌هراسی، پرداخت جدی کفار به بحث حجاب است که آنها می‌خواهند حجاب را از زنان و دختران ما بگيرند و نهايتا آنها را به فساد بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه آزادی‌های مخرب از آنچه در نظر شرع، حرام و آنچه بر خلاف مسیر ملت و كشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، باید جلوگیری شود، تاکید کرد: حرکت حول محور دین اسلام ما را به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رساند.

وی در تشریح اصل وظائف و اختيارات شورای نگهبان خاطرنشان کرد: نظارت بر قانون‌گذاری، تفسير قانون اساسی و نظارت بر انتخابات باید به‌جد از سوی این نهاد انقلابی پیگیری شود.

هاشمی بر لزوم پرداخت جدی به ضرورت نظارت بر انتخابات تاکید کرد و افزود: پيشگيری از رقابت ناسالم بين داوطلبان و نيز جلوگيری از تخلفات و خطاهای برگزاركننده نیازمند توجه جدی شورای نگهبان است تا به‌معنای واقعی کلمه از آرای مردم صيانت شود.

امام جمعه ماکو به هجمه‌های وارده بر شورای نگهبان در کشور ایران از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمن سعی می‌کند تا شورای نگهبان را تضعیف کند، بخاطر این است که می‌خواهد بدین‌طریق به پست‌های حساس نظام نفوذ کند و بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، اما دیدبان انقلاب و ملت ایران اجازه این کار را به دشمن نخواهند داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن ماکو نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیرو‌های انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

دیگر خبرها

  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد