Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:43:37 GMT

مدیر رسانه‌ای سپیدرود رشت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۵۳۹۸

مدیر رسانه‌ای سپیدرود رشت منصوب شد

خبرنگار ورزشی تسنیم گیلان به‌عنوان مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت انتخاب شد. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رادنی دیدار در حکمی از سوی مسعود حیدری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به‌عنوان مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه سپیدرود انتخاب شد و با این تیم قرارداد منعقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که دانش آموخته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد است از سال 93 به‌عنوان نخستین مدیر رسانه ای تاریخ باشگاه سپیدرود رشت عهده‌دار این مسئولیت شد و سال گذشته به‌دلیل اختلاف نظر با مدیریت وقت سپیدرود از این تیم جدا شد.

دیدار بیش از 15 سال با رسانه‌های ورزشی همکاری می‌کند و عضو خانه مطبوعات گیلان، انجمن ورزشی‌نویسان ایران و انجمن بین المللی ورزشی‌نویسان جهان(AIPS) است.

اعضای کادرفنی و پزشکی سپیدرود رشت قرارداد بستند2 بازیکن گیلانی به عضویت سپیدرود رشت درآمدندمهاجم استقلال خوزستان به سپیدرود پیوست

مقاله وی چندی پیش در جشنواره جهانی مطبوعات ورزشی در ارتباط با مشکلات ورزشگاه سردارجنگل به‌عنوان 8 مقاله برتر دو قاره آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

وی موسس و سردبیر سایت رسمی باشگاه سپیدرود در سال 93 بود که سال گذشته این رسانه پس از سایت‌های رسمی پرسپولیس و استقلال به‌ عنوان پربازدیدترین سایت رسمی باشگاه‌های ایران دست یافت.

رادنی دیدار سابقه فعالیت و همکاری با روزنامه‌های جهان فوتبال، دنیای فوتبال، تماشا و ایران ورزشی و سایت بین المللی گل، آی‌اسپورت، ورزش سه و خبرگزاری تسنیم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

R7877/P4001/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد

 
به گزارش  تابناک به نقل از موج ، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه: اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره نیکا شاکرمی
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای برای انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا شاکرمی
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد