Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش احمدی نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم تکواندوی ایران با برتری قاطعانه مقابل رقیب آذربایجانی راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۹ شد اما عرفان ناظمی در دومین مبارزه شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، در ادامه چهارمین روز از مسابقات تکواندوی سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم در دور نخست استراحت داشت، سپس در مرحله یک شانزدهم نهایی به روی شیاپ چانگ رفت و عبدالله الغود از عربستان را ناک اوت کرد و به یک هشتم نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس برابر علی ممدوف از آذربایجان با نتیجه ۱۳ بر یک پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. حریف بعدی احمدی تکواندوکار مصر است.

احمدی در حالی در این مبارزه به برتری رسید که رضا مهماندوست سرمربیگری و هدایت رقیب آذربایجانی را بر عهده داشت.

عرفان ناظمی نیز در وزن ۷۸- کیلوگرم در اولین مبارزه و در مرحله یک شانزدهم نهایی، آنجیال از اسلواکی را در ابتدای راند دوم ناک اوت کرد و به یک هشتم نهایی رسید اما در ادامه با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل حریفی از اسپانیا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این در بخش بانوان ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم برابر "پو یا سو" از چین تایپه با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ شکست خورد و از صعود به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها بازماند.

تکواندوکاران ایران تاکنون در بخش مبارزه توسط میرهاشم حسینی، آرمین هادی پور و امیرمحمد بخشی صاحب سه مدال طلا و توسط ملیکا میرحسینی یک مدال برنز را برای کاروان ایران به ارمغان آورده است.

هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است. سرمربیگری تیم زنان نیز برعهده «مهرو کمرانی» به عنوان سرمربی می‌باشد.

این مسابقات ۲G می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یونیورسیاد ۲۰۱۹ ناپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ازبکستان قرار گرفته است.

طرفداری | تیم ملی ایران در نیمه اول به تساوی یک - یک رضایت داد.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی برابر ازبکستان قرار گرفت و در نیمه اول با نتیجه یک - یک متوقف شد.

باید منتظر ماند و دید کدام تیم به فینال می‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد