Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:12:10 GMT

۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۵۴۱۴

۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اهواز کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله انواع قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خوزستان با کنترل دقیق خودروهای عبوری در یکی از محورهای درون شهری "اهواز"، یک خودروی ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بازرسی از بار خودروی توقیفی تعداد 16 دستگاه پنل داخلی کولر، 11 دستگاه کندانسور کولر، 4 دستگاه کولر پرتابل ، 8 دستگاه میکسر، 4 هزار و 800 قوطی نوشیدنی انرژی زا ، 7 هزار و 200 عدد انواع صابون ، 48 دستگاه چرخ گوشت ، 13 دستگاه پاور رایانه کشف و ضبط شد.

محکومیت 8 میلیارد ریالی عاملان تلفن‌همراه قاچاق در کردستاناصفهان| افزایش 10 درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته‌1.5 میلیارد روغن نباتی قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در این بازررسی 12 دستگاه بابلیس، 23 هزار و 500 عدد انواع لوازم آرایشی، تعداد زیادی مواد غذایی، 18 دستگاه توستر، 4 دستگاه غذا ساز و 15 حلقه تسمه دینام نیز همگی ساخت کشورهای خارجی و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

وی با بیان این‌که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی