Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در اجرای برنامه های خود حداقل طرحی  دو ساله را در دستور کار دارد، چرا که در کنار ادامه قهرمانی در لیگ ، باید برای موفقیت در آسیا، تیم را برای دو سال آینده تجهیز کنیم. بخشی از اقدامات ما در نقل و انتقالات که به تمدید قرارداد ها اختصاص داشت در همین راستا بود نکته مهمی که باید لحاظ می شد و بعضی تلاش می کنند همین را در نظر هوادار کم اهمیت جلوه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر واسطه ها به خوبی  می دانند؛ تمدید قرارداد، از یک سو باعث ثبات فنی تیم می شود و از سوی دیگر به پایین آمدن نیاز باشگاه به جذب بازیکن جدید در ادوار بعدی می انجامد. این پدیده منجر به کاهش قیمت ها و تراکنش مالی در این حوزه می شود که برای بعضی خوشاین نیست. باشگاه در همین راستا برنامه جذب پدیده های جوان را هم در دستور کار دارد. پس طبیعی است که بعضی از این افراد سعی کنند با سوء استفاده از احساسات پاک هواداران ، باشگاه را متوقف کنند.

به هواداران پرسپولیس همچنین اطلاع و اطمینان می دهیم با توجه به تیم خیلی خوب و بازیکنان متعصبی که در اختیار داشتیم، برای تقویت مجموعه ، با نظر سرمربی در حال مذاکره با چند گزینه برای تقویت فاز هجومی تیم  هستیم تا دست مربی در این خط برای تصمیم گیری های فنی باز باشد. در این باره قطعا خبرهای خوبی در راه است ولی صمیمانه یک مشکل را با هواداران خوبمان در میان می گذاریم. مشکلی که اگر با همت و درایت خود هواداران بر طرف نگردد همه تلاش هایی که در باشگاه و تیم صورت می گیرد، بی ثمر خواهد بود و این را بدون هیچ تعارفی مطرح می کنیم. 

فصل نقل و انتقالات هنوز باقی است و باشگاه با توجه به روند مذاکرات اقدامات موثری را در پست های مورد نظر خود انجام می دهد. در این شرایط بعضی حاشیه سازی ها باعث تضعیف موضع باشگاه شده و در بعضی موارد به شدت به روند مذاکرات لطمه می زند. این موارد باعث سوء بهره برداری طرف های مقابل می شود که از تحت فشار بودن باشگاه برای تحمیل خواسته های خود استفاده می کنند. شرایطی که پذیرش آن ها به مصلحت پرسپولیس نیست. به نظر می رسد این اتفاقات در بعضی موارد با هماهنگی روی می دهد و بعضی نیز بر اثر جو احساسی پیش آمده، بدون اطلاع از پیچیدگی ها و پشت صحنه هایی که در نقل و انتقالات یا علیه پرسپولیس وجود دارد با آن ها همراه می شوند در حالی که نسبت به پرسپولیس تعصب دارند! همچنین فراموش نکنیم تناسب و یکنواختی در ارقام قراردادهای بازیکنان هم امر مهمی است که سیاست موفقی در سال های اخیر بوده است. بعضی به دنبال دور کردن ما از این مساله و پس از آن برهم  زدن اتحاد و انسجام داخل تیم هستند. 

255 43

کد خبر 1278963

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم نقل و انتقالات لیگ برتر جشن حافظ ایران و آمریکا نقل و انتقالات لیگ برتر ایران و انگلیس باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم عادل فردوسی پور انگلیس ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود