Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه امروز شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارزه و خستگی ناپذیر در جهان اسلام است، اظهار کرد: شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارز و خستگی ناپذیر جهان اسلام است و به تنهای در کشور نیجیریه و در آن خفقان حاکمیتی که وجود دارد یاران زیادی برای نظام و انقلاب تربیت کرده که و خیلی از آنها پیرو امام(ره) ومقلد مقام معظم رهبری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه امروز شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارزه و خستگی ناپذیر در جهان اسلام است، اظهار کرد: شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارز و خستگی ناپذیر جهان اسلام است و به تنهای در کشور نیجیریه و در آن خفقان حاکمیتی که وجود دارد یاران زیادی برای نظام و انقلاب تربیت کرده که و خیلی از آنها پیرو امام(ره) ومقلد مقام معظم رهبری هستند.

اجازه میدان‌داری به ثروتمندان در انتخابات ندهید

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و خطیب جمعه بندعباس اظهار کرد: هرچه داریم و خواهیم داشت به برکت تحریم است و شک نکنید با همت تمامی آحاد جامعه به خوداتکایی کامل می‌رسیم.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در بخش قرآنی غفلت کرده‌ایم و کمبود قاری، حافظ و مفسر قرآن در استان داریم، گفت: دانشکده علوم قرآنی بندرعباس به دلیل نداشتن جا و مکان تعطیل شده بود که با تلاش دوباره، این دانشکده فعال شد و درحال حاضر این دانشگاه مشکل فضای فیزیکی دارد و کتابخانه اش فاقد کتاب است که بایستی مشکلات قرآنی و این دانشکده علوم قرآنی در استان برطرف شود.

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: جاده روستای دق فینو از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس مشکلاتی دارد و این روستا یکی از مراکز تولید دام است و از استاندار می‌خواهم دستور دهد مشکلات جاده این روستا برطرف شود.

وی با بیان اینکه امروز آخرین خطبه‌ام به عنوان امام جمعه در استان ایراد می کنم، گفت: هیچ دلیل خاصی بر نبودنم در این سنگر جز تصمیم رهبری معظم بر جوان‌گرایی ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها نیست.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: حال که از استان می‌روم از هیچ کس دلخوری ندارم و برای انتقام و کوبیدن دیگران، مطلبی در خطبه‌ها بیان نکرده ام، الا اینکه احساس تکلیف کردم و به عنوان سخنران به استان می‌آیم و برای ساخت مسجد در استان تلاش می‌کنم.

آیت الله نعیم آبادی گفت: عناصر قدرت می‌خواهند قانون را زیرپا له کنند که دستگاه قضایی و اجرایی بایستی با قانون شکنان مقابله کنند.

وی اظهار کرد: اجازه میدان‌داری به ثروتمندان در انتخابات ندهید و نگذارید در مجلس نفوذ کنند و یا برخی با ثروت به قدرت برسند.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به بر اینکه قانون «پول از کجا آوردید» بایستی اجرا شود بر رسیدگی به فقرا، نیازمندان، پابرهنه هاو محرومان تاکید کرد.

نعیم آبادی گفت: بایستی مشکلات مجتمع نور برطرف شود که از دستگاه قضایی، اطلاعاتی و استانداری می‌خواهم از حقوق مالکان واحدهای مجتمع نور دفاع کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام عبادی زاده جانشین بنده است و بایستی از ایشان حمایت شود و برای این نماینده ولی فقیه در استان آرزوی توفیق کرد.

شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارز و خستگی ناپذیر جهان اسلام است/امارات در جنگ یمن به التماس افتاده است

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی امروز شهرستان اظهار کرد: شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارز و خستگی ناپذیر جهان اسلام است و به تنهای در کشور نیجیریه و در آن خفقان حاکمیتی که وجود دارد یاران زیادی برای نظام و انقلاب تربیت کرده که و خیلی از آنها پیرو امام(ره) ومقلد مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه رودان افزود: شیخ زکزاکی در اولین ملاقاتش با امام خمینی(ره) بیان می کند که از لحظه ای که چشم من به امام افتاد مطمئن شدم که ایشان بنده مخلص خداست و او توسط خدا پذیرفته شده است همان زمان تصمیم گرفتم امام رهبر ما باشد و هر مکتب فکری و مذهبی که پیروی می کند دنبال کنم.

دُری ادامه داد: چنین روحیه ای در کشور نیجریه شروع کرده به تربیت شاگردانی در مکتب انقلاب اسلامی که خیلی از آنها مقلد مقام معظم رهبری و امام راحل هستند و اینگونه شیعیان را تربیت می کند که چشمشان به دهان مقام معظم رهبری هست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در کشورخودمان افرادی اینگونه مثل شیخ زکزاکی پیرو رهبر انقلاب نیستند تصریح کرد: چنین تفکری خیلی بد است که بجای اینکه گوشش به دهان رهبر انقلاب باشد می گوید ما باید ببینیم غربی ها چه می گویند اول آنها بیایید حرفی بزنند وبعد ازآزمایش، نتیجه آن را بدانیم.

خطیب جمعه رودان اضافه کرد: کسانیکه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند در دنیا عزت پیدا کردند حزب الله لبنان، فلسطین، یمن و شیخ زکزاکی و همه افرادیکه از مقام معظم رهبری پیروی می کنند چه جوری در دنیا عزت پیدا کردند.

دُری با اشاره به گیرکردن اماراتی ها در باتلاق جنگ یمن اظهار کرد: امارات در جنگ یمن به التماس افتاده و بدنبال یک راهکاری است که از این جنگ خارج شود چون می فهمند که اگر پهبادهای یمن امارات را بزنند تمام اقتصادش بهم می خورد.

وی خاطر نشان کرد: خیلی از قسمت های عربستان توسط پهبادهای یمن هدف قرار می گیرد و الآن به این نتیجه رسیدند که اگر این حملات به همین شکل پیدا کند و ناامنی بوجود بیاد قطب اقتصادی آنها از بین می رود.

امام جمعه رودان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 21 تیرماه سالروز قیام خونین مردم مسجد گوهرشاد مشهد در اعتراض به کشف حجاب رضا شاه و روز عفاف و حجاب ادامه داد: این حرکت ارزشمند را باید گرامی بدانیم و راهشان را با رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین اثرگذاری جهانی کاروان حجاب اسلامی ایرانی فرمودند؛ بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویتی و فرهنگی خود را به دنیا صادر و این سخن جدید را اعلام می کنند که با حفظ حجاب و جلوگیری از سوء استفاده مردان بیگانه و زیاده طلب، در میدان اجتماعی حضور فعال و موثر داشته باشند

دُری با بیان اینکه استکبار به دنبال تبلیغ محدویت حجاب زنان در جامعه اسلامی است اضافه کرد: الحمدالله بواسطه انقلاب اسلامی زنان ما ثابت کردند در دنیا حجاب و پوشش نتها محدویت نیست بلکه به راحتی می توانند در عرصه های اجتماعی حضور پیدا کنند و نتیجه آن مدال هایی که توسط زنان ایران اسلامی به ارمغان آمده است.

امام جمعه رودان همچنین گفت: آمار تعداد معلم، استاد دانشگاه ، دکتر و نویسنده زن قبل از انقلاب و الآن قابل مقایسه نیست و آن موقع که حجابی نبود چقدر پیشرفت و الآن که حجاب هست چقدر پیشرفت قابل توجه داشته ایم.

دُری با اشاره به کار ارزشمند راننده اسنپ افزود: راننده اسنپ با تذکر به مسافر بی حجاب امربه معروف و نهی از منکر می کند و دشمنان برعلیه این راننده تبلیغات راه انداختند که این کار را تضعیف کنند اما عکس العمل مردم چیز دیگری بود و از این کار ارزشمند راننده اسنپ حمایت کردند و تعدادی وکلا حاضر شدند بصورت رایگان وکیل مدافع آن باشند و تعدادی دیگر هزینه کربلا این راننده را بخاطر کار ارزشمندش تقبل کردند.

وی با بیان اینکه دشمن غیرت و عفاف و حجاب زنان کشورما را مورد هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: در تمام عرصه شکست خوردند و تنها امیدش در این راه است که با ماهواره و شبکه های اجتماعی عفاف و حجاب زنان وغیرت را از مردان ما بگیرد.

خبائث انگلیسی ها بر علیه ملت ایران تمام شدنی نیست /شیخ زکزاکی نماد یک روحانیت مبارزه و خستگی ناپذیرجهان اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین احمد خلیلی، امام جمعه موقت شهرستان سیریک ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم قانونی در ساختار نظام است که سه وظیفه نظارت بر قانون گذاری ، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات دارد.

امام جمعه موقت سیریک گفت: شورای نگهبان پشتیبان مردم و نظام و و خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب است شورای تگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین است و حملات  به شورای نگهبان از سوی دشمنانی است که با اسلامیت نظام مخالف اند.

حجت الاسلام خلیلی بیان کرد امروز شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارزه و خستگی ناپذیر در جهان اسلام است و با عنایت به شرایط سخت جسمی شیخ مظلوم و مقاوم  ابراهیم زکزاکی و همسرشان درخواست ما از سازمان کنفرانس اسلامی و مجامع بین المللی برای ورود به این مسئله انسان دوستانه است .

وی ابراز کرد: یکی از شاخصه های مردم ایران توجه به ارزش های دینی و اسلامی است و تجمع مردم مشهد در مسجد گوهر شاد هم در دفاع از ارزش ها ی دینی بود که توسط نیروهای دولتی در سال 1314 سرکوب شد.

امام جمعه موقت سیریک تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین نهادهای قانونی در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران است که وظایفی شامل انتخاب و تعیین رهبری ، نظارت بر بقاء و استمرار شرایط رهبری و قانون گذاری نسبت به خود بر عهده دارد.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به 23 تیر ماه روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان، اظهار کرد: بنا به تصویب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی   مقر شده که 23 تیر ماه که مصادف با تصویب نافرجام برجام  است روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان نام گذاری شده است.

وی یادآور شد: ما مخالف گفتگو و تعامل با جهان نیستیم اما این گفتگو و تعامل باید عزتمندانه باشد و دو طرفه ، این چه تعامل و گفتگویی است که همه چیز داده ایم اما باز تحریم هستیم بلکه تعامل باید عزت مندانه و شرافتمندانه و دو طرفه باشد.

امام جمعه موقت سیریک خاطر نشان کرد: نشانه های متقین ایمان به خدا ، ایمان به قیامت ، ایمان به ملائک، ایمان به کتاب های آسمانی ، ایمان به انبیاء ، اهل انفاق ، اهل اقامه نماز، اهل پرداخت زکات، وفای به عهد و اهل صبر و بردباری می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.
 
به گزارش انتخاب؛ حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به ابعاد فرهنگی و دستاوردهای گسترده عملیات وعده صادق اظهار کرد: این روزها نقل هر محفل و مجلسی، صحبت پیرامون دستاوردها و پیامدهای عملیات وعده صادق است و عمدتاً این موردتوجه است که چقدر از این موشک ها به هدف نشسته و چند درصد رهگیری شده اما آنچه مهم تر از همه بود، اراده قوی، قدرتمند و مقتدرانه نیروهای مسلح ایران بود که اسرائیل را ذلیل کرد، هیمنه آن را درهم شکست و قلب مسلمانانی را که حکام آن ها، افراد دست نشانده، سرسپرده و بی لیاقت وابسته به جهان استکبار بودند، شاد کرد.
 
وی افزود: تمجیدی که از این عملیات در سطح عالم صورت گرفت، نسبت به ملتی بود که 45 سال است در معرض تهاجمات و تحریم های پیوسته دشمن هستند اما نه تنها عقب ننشسته اند بلکه امروز در این منطقه پربلا میدان داری می کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت حفظ فرهنگ انقلابی در اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان خاطرنشان کرد: آن چیزی که نسل جوان ما باید درباره آن بیندیشد و ابعاد و سرمنشأ آن را دنبال کند، همین روحیه و فرهنگ انقلابی است. شما که شاهد این قهرمانی و قدرت هستید، امروز آن را لمس می کنید اما پیش از این ها، در دفاع مقدس بود که جهان درک کرد ایرانی ها حتی اگر هم با گوشت و پوست باشد اما در فتح المبین و خیبر عقب نشینی نمی کنند.
 
وی ادامه داد: یک عده افراد کوتاه فکر و اندک اندیش بودند که از همان روزهای اول به امام(ره) می گفتند شما با چه قدرتی می خواهید به مصاف شاهی بروید که دنیا پشت سر اوست اما هدف برآورده شد، مردم آمدند، این نهضت را به سرانجام رساندند و با سینه خشک به مصاف گلوله داغ رفتند تا کربلایی که شنیده ایم و شنیده اید، یکبار دیگر در خیابان های مشهد و تهران و تبریز و قم و اصفهان تکرار شود. اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد. امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می کند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه این نگرانی وجود دارد که نکند فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به خصوص نسل جوان توسط دشمن براندازی شود. وقتی بینش های انقلابی رو به ضعف بگذارد و چشم ها متوجه زرق و برق جریان های مادی باشد، بدیهی است که این فرهنگ تضعیف شود و آن زمان است که آن اراده قوی رو به ضعف خواهد گذاشت.
 
وی تأکید کرد: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری های انقلابی ملت رشد کند. این تحول هم باید از ناحیه ملت و دولت به صورت همزمان باشد؛ ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
 
 علم الهدی گفت: اینکه شما بنده را ببینید و بابت حضور بانوان بدحجاب در بافت پیرامون حرم گلایه کنید، این همان منطق مشتری مداری است. عزیز من، فقط به گفتن ما نیست بلکه مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند. از سوی دیگر، حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق، در میدان باشد و هزینه های اجرای فرهنگ را بپردازد چون صیانت از فرهنگ، هزینه دارد. نمی شود ما در سازمان برنامه و بودجه بنشینیم برای همه چیز کشور برنامه ریزی کنیم و بعد دست آخر ببینیم چقدر پول باقی ماند و همان خرج فرهنگ باشد.
 
وی بیان کرد: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می شود.
 
امام جمعه مشهد با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم. به طور مثال، اوامر قطعی و صادرشده از ناحیه ولایت در مسائل فرهنگی به جای اینکه عمل شود، موردتکرار مستمر قرار می گیرد و مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند. این چه بساطی است؟ رهبری می فرماید که عمل شود، نه اینکه شما تکرار کنید.
 
وی افزود: از یک جنبه دیگر، همین بحث جذب حداکثری که یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری و به این معناست که همه جریانات دولتی و تشکل های مردمی همت کنند تا افراد از جریان های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند. این مبنای کلام و عمل است اما گاهی اوقات حرکت های ضدارزش و ناهنجاری در فلان برنامه تلویزیونی یا فلان نهاد حکومتی اجرا می شود که وقتی پیگیر می شویم، جواب می دهند به خاطر جذب حداکثری است. کدام جذب؟ می خواهید به بهانه پرکردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند، از خود برنجانید؟
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مثلاً همین اواخر، اینکه پیوسته بر بازگشت عناصر ناپاک، ضدانقلاب و خارج نشین تأکید می شود، این از همان مصادیق تحریف است. وقتی هم که سوال می کنیم می گویند به خاطر جذب حداکثری. عزیزان من، حداکثری که با آوردن اینها جذب می شود، نه جذب شما بلکه جذب همین افراد می شود. این چه منطقی است که شما دارید؟
 
وی با اشاره به آیه 112 سوره مبارکه هود ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید «فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ» یعنی اگر شما در جریان استقامت خود، یک اراده قوی در مردم ایجاد کردید اما پاسدار آن نبودید، این طغیان در برابر نعمتی است که خداوند بینا به شما عنایت کرده و در درگاه پروردگار حساب و کتاب خواهد شد. برادران و خواهران، عزیزان من، مبنای عمل این است. کسانی که در بعضی حرکت ها و جریان های مردمی، مدعی توسعه فرهنگ دینی هستند، باید بیایند جامعه دینی را توسعه بدهند. این همان تحولی است که هم برپایه دستگاه های حکومتی و هم مبتنی بر اراده مردمی، می تواند منجر به اقتدار مضاعف ملت در عرصه های مختلف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟» جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • سریال VAR تمام شدنی نیست