Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی گفت: تا زمانیکه اروپا به تعهدات خود بازنگردد و با قاطعیت تمام گام های بعدی را با سرعت برندارد، ایران با قاطعیت آمریکا را با راهبرد مقاومت را همانند گذشته مجبور به عقب نشینی و تسلیم خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره قیام خونین گوهرشاد علیه کشف حجاب در 21 تیر ماه 1314، گفت: حجاب از دستورات اسلام و احکام دین است که به وسیله ان ارزش های انسانی در مرد و زن حفظ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حسینی همدانی افزود: بر خلاف تبلیغات، رعایت حجاب کسی را منزوی نمی کند و مواظبت از آن در راستای سلامت جامعه، حفظ کیان خانواده و پیشگیری از فساد اخلاقی نقش بسزایی دارد در نتیجه دشمن بر عدم تشکیل "خانواده تراز" تمرکز کرده است.

وی با اشاره به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه آزادی غربی موجب تباهی جوانان می شود، اظهار داشت: رئیس جمهور منحوس آمریکا تصور می کردند با خروج از برجام و سنگین کردن تحریم ها، ملت ایران به خواسته های آن ها تن می دهند و نظام به واسطه مشکلات اقتصادی از هم پاشیده می شود.

خطیب جمعه کرج تصریح کرد: با اتمام مهلت 60 روزه ایران به اروپا بر اساس تعهدات برجام سطح غنی سازی به 4.5 رسید اما دشمن با داد و بیداد درصدد است ایران را ناقص برجام جلوه دهد یا با ارعاب و ایجاد مانع نگذارند غنی سازی را ادامه دهیم.

آیت الله حسینی همدانی گفت: اسرائیل کودک کش که صدها کلاهک اتمی دارد و پیمان منع گسترش سلاح هسته ای را امضا نکرده است، اعلام می کند سطح غنی سازی ایران اقدام خطرناکی است و خواستار بازگشت تحریم از سوی انگلیس، آلمان و فرانسه شده است.

وی افزود: تا زمانیکه اروپا به تعهدات خود بازنگردد و با قاطعیت تمام گام های بعدی را با سرعت برندارد، ایران با قاطعیت آمریکا را با راهبرد مقاومت را همانند گذشته مجبور به عقب نشینی و تسلیم خواهد کرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه نباید مسئولین دستورات رهبری را نادیده بگیرند، اظهار داشت: اگر طی یک سال اخیر به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا داده می شد امروز با تاخیر شاهد مواضع متولیان امر علیه غرب نبودیم.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: 26 تیر سالگرد تاسیس دوره شورای نگهبان است، نهادی که با دلسوزی تمام در راستای اهداف نظام گام بر می دارد و علی رغم هجمه های تبلیغاتی سنگین علیه این رکن رکین نظام برای تضعیف آن، با صلابت به وظیفه خطیر خود ادامه داده است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه متاسفانه با مطرح شدن هر انتخابات بلندگوهای آلوده و کثیف به تلبیغات بی ربط علیه دستگاه مذکور می پردازند،گفت: رهبر معظم انقلاب درباره شورای نگهبان فرمودند این نهاد مانع ورود ناخالصی به ارکان نظام می شود.

آیت الله حسینی همدانی درباره وضعیت وخیم شیخ زکزاکی افزود: باید مجامع بین المللی و کنفرانس اسلامی نسبت به تشکیل جلسه و رسیدگی به این جنایت اقدام کنند و به حاکمان نیجریه فشار بیاورند.

خطیب جمعه کرج در خاتمه درباره پخش سریال گاندو اظهار داشت: پخش سیما بعد از مدت ها رخوت در سریال ها، نمایشی خوب ارائه اما عده ای نپذیرفته و اعتراض کردند در حالی که باید از کار ارزشی دفاع کرد، زیرا جریان نفوذ و القا سیاست های استکباری توسط غرب گرایان، وادادگی مسئولین و مجهادات سربازان امنیت کشور در این سریال به نمایش درآمد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد حجاب اظهار کرد: آنچه مسلم است وجوب حجاب است و باید در جامعه اسلامی به آن عمل و از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود.

وی افزود: همانطور که از خطاب قرآن هم استفاده می‌شود از امر به پیامبر (ص) که به زنان خود ابلاغ کن؛ مسؤولان هم باید از خود کارگزاران و کارمندان خود شروع کنند، قبلاً هم گفتم آیا صداوسیما برای حجاب فرهنگ سازی کرده یا خلاف آن عمل نموده است؟ امروز وضعیت حجاب در ادارات دولتی چگونه است‌؟ آیا نهادهای فرهنگی به وظیفه خود عمل کرده و موضوع حجاب را فرهنگ سازی نموده و توانسته اند به این همه هجمه در فضای مجازی در این باره پاسخ دهند؟ باید این‌ها را درست کرد، مردم ببیند که ما از خودمان شروع کردیم بهتر می‌پذیرند.

مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سوالی، استمرار طرح نور را با در نظر گرفتن رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برنامه‌ای را در این زمینه آغاز کرده بنام «طرح نور» که امری مبارک و مورد حمایت است.

وی گفت: اگر جایی هم یک مأمور ناخواسته اشتباه کرد نباید اصل این طرح زیر سوال برود و نیروی انتظامی که وقف ایجاد امنیت در کشور است و هنوز در حال شهید دادن است را تضعیف کنیم، و از جلوگیری منکر بزرگ بی‌حجابی دست برداشت.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: عده‌ای از فضلای محترم در حرم تجمع داشتند و بعضی‌ها هم به دفتر ما مراجعه کردند و از باب وظیفه شرعی نامه‌ای دادند و نگران موضوع حجاب بودند، ولی بعضی‌ها زیر سوال می‌بردند که چرا درباره مسائل دیگر حوزه حساس نیست و گاهی هم می‌گویند تا وضعیت اقتصادی حل نشود، تا اختلاس حل نشود، تا فلان موضوع حل نشود به حجاب پرداخته نشود.

وی افزود: بله مکرر درباره اقتصاد و معیشت مردم داد زدیم و نگران زندگی مردم هستیم، برای برطرف شدن ربای خانمان سوز در بانک‌ها فریاد زدیم، درباره جلوگیری از فساد تذکر دادیم و ادامه می‌دهیم و به همان ترتیب درباره حجاب به شدت حساس هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: تذکر درباره بی‌حجابی طبق قانون و شرع وظیفه است و از قرار اطلاع مجلس مشغول بررسی لایحه عفاف و حجاب است که باید با متخصصین امر و دلسوزان مشورت و مطابق با قانون و شرع مقدس اسلام باشد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: من به بعضی‌ها که درباره جلوگیری از این منکر بی‌حجابی حرف دارند، عرض می‌کنم وصیت نامه شهدا را بخوانید؛ چقدر این عزیزان درباره حجاب سفارش می‌کنند؟ اینان جان دادند، تا ارزش‌ها از بین نرود و بدانیم کوتاهی در این موضوع گناه است.

کد خبر 6091888

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود