Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@11:11:36 GMT

قدرت بازدارندگی ایران محصول مقاومت است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۵۴۹۲

قدرت بازدارندگی ایران محصول مقاومت است

حجت الاسلام غلامحسین عبدالحسین زاده، گفت: آن چیزی که دشمنان را مجبور به مذاکره می‌کند قدرت بازدارندگی ایران است و این قدرت محصول گفتمان مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام " غلامحسین عبدالحسین زاده " امام جمعه موقت جیرفت در خطبه های نماز جمعه امروز (۲۱تیر۹۸)، در مصلی جیرفت، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت، گفت: خداوند در قرآن می فرمایند: یکی از مهمترین عوامل سعادت انسان، داشتن بصیرت در دین است و چه بسا انسان‌هایی که شروع خوبی داشتند ولی عاقبت بخیر نشدند و علت آن عدم شناخت و بصیرت در دین است و یکی از راه‌های رسیدن به بصیرت، تقوای الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبدالحسین زاده، افزود: عمده‌ سردرگمی، بی‌تقوایی است و بصیرت در دین مصادف با عاقبت به خیری و سعادت است.

امام جمعه موقت جیرفت، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های جهان بوده و این انقلاب یک گفتمان و فرهنگ جدیدی را ایجاد کرد و موجب خروج مسلمان جهان از حالت انفعالی و عدم خودباوری شد.

وی، خاطرنشان کرد: یکی از شُعارها، آرمان ها و اجزای اصلی گفتمان انقلاب اسلامی بحث، مقاومت است.

حجت الاسلام عبدالحسین زاده، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با نخست وزیر ژاپن، ترامپ را صراحتاً شایسته‌ تبادل هرگونه پیام ندانستند و این نشان می‌دهد که اساس گفتمان رهبری، مقاومت است و تحقیر دشمن را به رُخ جهانیان کشید.

خطیب موقت جمعه جیرفت، ابراز داشت: تحلیل‌گران آمریکایی جرم ایران در ۴۰ سال گذشته را مقاومت موفق در مقابل آمریکا می‌دانند.

وی، خاطرنشان کرد: در مقابل گفتمان مقاومت، گفتمان سازش شکل گرفته است و این گفتمان، رفع مشکلات را در رابطه و سازش با غرب می‌داند.

حجت الاسلام عبدالحسین زاده، تصریح کرد: در شرایط کنونی لازم است که مواضع گفتمان مقاومت و سازش بازخوانی تا چراغ راه آینده انقلاب شود.

امام جمعه موقت جیرفت، افزود: آن چیزی که دشمنان را مجبور به مذاکره می‌کند قدرت بازدارندگی ایران است و این قدرت محصول گفتمان مقاومت هست.

وی، خاطرنشان کرد: هدف دیگر دشمن از مذاکره در واقع کُند کردن، جلوگیری از پیشرفت و ایجاد قدرت بازدارندگی ایران است.

خطیب موقت جیرفت، تصریح کرد: دشمنی آمریکا و غرب با ایران، قائل به شخص نیست و خوی استکباری آنها با مقاومت و اصل نظام مشکل دارد.

وی، بیان داشت: رهبری (مدظله العالی) فرمودند که هزینه‌های سازش و تسلیم از هزینه‌های مقاومت به مراتب بالاتر است.

حجت الاسلام عبدالحسین زاده، ابراز داشت: نتیجه سازش با آمریکا را در تجارب و سرنوشت کشورهایی مانند قذافی در لیبی، مورسی در مصر و یاسر عرفات ببینید.

امام جمعه موقت جیرفت، عنوان کرد: آستانه‌ میلاد امام رضا علیه السلام، خادمان حامل پرچم گنبد مطهر امام رضا علیه السلام در شهرستان جیرفت حضور دارند و این حضور مایه خیر و برکت در بین مردم است.

 

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت عفاف و حجاب مسجد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اردبیل آذربایجان غربی حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه مقاومت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یکی از سوژه‌های جدید شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی‌های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی‌های فرودگاه‌ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این فرودگاه به‌جای صندلی‌های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی‌های فرودگاه جیرفت شدم، حس می‌کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می‌کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی‌آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899536

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید