Web Analytics Made Easy - Statcounter



فدراسیون جهانی فوتبال جریمه‌های سنگینی را در به‌روز رسانی آیین‌نامه انضباطی‌اش در نظر گرفته است.

به گزارش تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) آیین‌نامه انضباطی خود را به روز کرد که نشان می‌دهد بالاترین نهاد فوتبالی جهان، عزمی راسخ برای مبارزه با نژادپرستی و توهین‌های جنسیتی دارد. در قوانین جدید فیفا که از تاریخ 15 جولای (24 تیر) لازم‌الاجرا است، در مواردی که بازیکنی به بازیکن دیگر توهین نژادپرستی کند، حداقل 10 جلسه محروم خواهد شد که این دو برابر جریمه قبلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازیکنی که مورد حمله نژادپرستی قرار گرفته برای اولین بار این فرصت را خواهد داشت تا نظر خود را در این مورد در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد و حتی در جلسات این کمیته حضور پیدا کند.

فدراسیون جهانی فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که با «شبکه فِیر» - شبکه‌ای که برای مبارزه با تبعیض در فوتبال اروپا تشکیل شده است - همکاری نزدیکی خواهد داشت تا ناظران ضدتبعیض بازی‌ها را پیدا کند. بر اساس اعلام فیفا ناظران باید زبان و خصوصیات کشور مدنظر را درک کنند، از سمبل‌ها و کدهایی که در کشورهای مدنظر استفاده می‌شود آگاهی داشته باشند، از فضای محلی و فرهنگ هوادارای کشور مدنظر شناخت داشته باشند و از مسائل جغرافیایی و ژئوپولیتیکی در بازی آگاهی داشته باشند.

در قوانین جدید همچنین تیم‌هایی که هواداران‌شان اقدام به سر دادن شعارهای تبعیض‌آمیز و توهین جنسیتی در جریان بازی‌ها کنند، حداقل 20 هزار فرانک سوئیس (20 هزار و 193 دلار) جریمه نقدی خواهند شد و تیم خاطی مجبور می‌شود بخشی از سکوهای ورزشگاه خود را به روی هوادارانش ببندد.

در حال حاضر طبق قوانین فیفا داوران می‌توانند در روشی سه مرحله‌ای در صورت ادامه رفتارهای تبعیض‌آمیز بازی را به کل متوقف کنند، اما طبق جدیدترین قوانین، در چنین شرایطی دیداری که توسط داور متوقف می‌شود، به طور اتوماتیک نتیجه‌اش 3 بر صفر به سود تیم رقیب می‌شود، مگر اینکه شرایط خاصی وجود داشته باشد.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغواشنگتن: از طریق متحدانمان خواستار کاهش تنش با ایران شده‌ایمصعود یاران بونجاح با غلبه بر ساحل عاج/ بغداد پنالتی از دست داداعلام برندگان جشن حافظ/ پیشتازی سریال «بانوی عمارت» و فیلم «متری شیش و نیم»؛ عادل فردوسی پور بهترین مجری شدموشک‌های کره‌شمالی هر نقطه‌ای از خاک آمریکا را در تیررس دارندتوفان در محبوب‌ترین جزیره گردشگری یونان بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی برجا گذاشت + تصاویرحمله انتحاری در ننگرهار افغانستان/ 45 کشته و زخمیبخشی پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹/ میرحسینی به مدال برنز رسیدشکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان/ کار صعود شاگردان کولاکوویچ پیچیده شدمحمدرضا گلزار از رقابت با عادل فردوسی‌پور انصراف دادواژگونی مینی‌بوس در مسیر گیلان-شفت/ 22 کشته و زخمیزرینچه: از نظر مالی شرایط حفظ پاتوسی را نداشتیمصعود ایران به مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی قطعی شدسایر خبرهای داغ

هدیه ایی ویژه برای روز تولدتان

قرعه کشی باور نکردنی پنبه ریز !!

اگر شما هم می خواهید مدیر باشید کلیک کنید

آیا شما هم دفترچه بیمه دارید ؟کلیک کنید

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

با کیفیت ترین کیف و کفش کوهنوری

آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید

صفحات اپلیکیشن خودرا در کمترین زمان بسازید

پکیج لاغری در 4 ماه / تماس بگیرید

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

به صورت اقساطی لوازم خانگی بخرید

انواع شال،روسری،بلوز زنانه و مردانه

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است