Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: اولین تربیت مربی فلسفه برای کودکان در استان توسط این نهاد برگزار می شود.

مریم یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه این کارگاه ویژه معلمان، مربیان و تسهیلگران کودک و دانشجویان است، اضافه کرد: این کارگاه شامل 72 ساعت کلاس های نظری و عملی در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و عملی بوده و مهلت ثبت نام نیز از 18 تیرماه تا 27 تیرماه سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر مورد تایید جهاددانشگاهی ارائه می شود، اظهار کرد: مدرسان این کارگاه مریم عفتی کلاته (دانش آموخته دوره های آموزش تفکر از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تهران) و لیلا قدیمی(دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت) هستند.

به گفته وی ظرفیت این کارگاه محدود است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با شماره 32223737 تماس حاصل نمایند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تعلیم و تربیت خراسان شمالی فلسفه کودکان مطالعات فرهنگی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین