Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:05:58 GMT

محمدعلی دیباج پیشکسوت عرصه دوبلاژ تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۷۱۵۰

محمدعلی دیباج پیشکسوت عرصه دوبلاژ تقدیر شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز جمعه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش های دانشگاه ابوریحان پاکدشت برگزار شد، از شش دهه تلاش محمدعلی دیباج، هنرمند پیشکسوت عرصه دوبلاژ کشور تقدیر به عمل آمد.
محمدعلی دیباج از بازیگران تئاتر کشور است که امروز به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه دوبلاژ در انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مراسم، به پاس سال ها تلاش و اثر گذاری استاد فقید جمشید مشایخی، هنرمند عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور، از خانواده وی تقدیر به عمل آمد.
محمدعلی دیباج در سال ۱۳۱۷ در شهر رودسر به دنیا آمد.
وی کار دوبله را از سال ۱۳۴۱ با دوبله مجموعه های تلویزیونی خارجی آغاز کرد که به یاد ماندنی ترین اثر وی را می توان از صدا پیشگی نجاشی پادشاه حبشه در فیلم محمد رسول الله یاد کرد.
به گزارش ایرنا جشنواره تئاتر لبخند استان تهران از ۱۷ تا ۲۰ تیر با روی صحنه رفتن ۱۲ اثر از شهرستان‌های استان تهران در پاکدشت برگزار شد که با استقبال گسترده مردم و هنردوستان همراه شد.
شهرستان پاکدشت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴/‌/‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • اینجا صدا جان می‌گیرد
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند