Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار پس از پایان دیدار تیمش برابر امید ایران که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: از حمید استیلی تشکر می کنم که برای برگزاری این بازی دوستانه از ما دعوت کرد. بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه تیم ما تنها هشت روز است که کار خود را آغاز کرده از کیفیت لازم برخوردار نبودیم اما تیم امید کیفیت خیلی خوبی از خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما تازه کارمان را آغاز کردیم و از همه تیم ها عقب تر هستیم اما باید کار کنیم و نقاط ضعفمان را بشناسیم و آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیم امید ایران و اینکه آیا این تیم پتانسیل المپیکی شدن را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: کشور ما پر از استعداد است و نفرات جوان خوبی را در فوتبالمان داریم. فکر می‌کنم با درایتی که کادرفنی و در راس آن فرهاد مجیدی دارد و با مدیریت حمید استیلی، بتوانند به تیم امید کمک کنند. امیدوارم بعد از سال‌ها این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

تارتار درخصوص حضور ویلموتس در دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تیم امید عنوان کرد: همین که این مربی برای این بازی می‌آید نشان می‌دهد فرق‌هایی با کی‌روش دارد. از ویلموتس به خاطر حضور در این بازی دوستانه تشکر می کنم و مشخص است که او کارهای جدیدی در فوتبال ما انجام خواهد داد.

وی با اشاره به لیست تیم ملی فوتبال هم گفت: دیگر شرایط مثل گذشته نیست و شایسته‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در رابطه با هشدار مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل مشکلات سخت‌افزاری گفت: امیدوارم این فقط شعار نباشد. اگر واقعاً قرار است جدی بگیرند، ما خوشحال می‌شویم. درست است مشغول کار هستیم و نان‌مان را از این راه در می‌آوریم، اما با این شرایط دوست نداریم لیگ برگزار شود. باید همه چیز جای خودش باشد. اگر حق پخشی است به ما بدهند. امیدوارم روی حرف‌ها خود بایستند.

وی در پاسخ به این پرسش که ورزشگاه تیم نفت مسجد سلیمان هم با مشکلات زیادی مواجه است، تصریح کرد: قانون برای همه است و ما هم تبعیت می‌کنیم.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز جمعه در کمپ تیم های ملی در دیداری دوستانه برابر تیم امید ایران به میدان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟