Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@22:01:50 GMT

ارزش سهام توئیتر کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۷۴۷۵

روز گذشته توئیتر بیش از یک ساعت در سراسر جهان قطع شد و این رویداد سبب شد ارزش سهام توئیتر در بورس کاهش پیدا کند.به گزارش بلاغ،به نقل از العربیه، روز گذشته توئیتر در وبلاگ خود اعلام کرد سرویس رسانی این پلتفرم پس از قطعی یک ساعته دوباره از سرگرفته شده است.

روز گذشته سرویس رسانی توئیتر به مدت بیش از یک ساعت در سراسر جهان قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا جک دورسی مدیر ارشد اجرایی دریک توئیت نوشت: سرویس رسانی ما قطع شده بود. اکنون به تدریج خدمات را از سر گرفته‌ایم. متاسفیم!

به گفته شرکت دلیل این اختلال یک تغییر در سیستم داخلی بوده است. همچنین این شرکت اعلام کرد مشغول فعالیت است تا مشکل را به طور کامل حل کند.

طبق اطلاعات وب سایت Downdetector.com حدود ۷۰ هزار کاربر در سراسرجهان اختلال در توئیتر را گزارش کرده بودند.

این در حالی است که پس از قطعی سرویس رسانی توئیتر ارزش سهام آن در بورس کاهش یافت. به نوشته مارکت واچ ارزش سهام این شرکت ۰.۶۹ درصد کاهش یافت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

منبع: تجارت نیوز

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد