Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراحل نیمه نهایی مسابقات تنیس ویمبلدون روز گذشته و امروز برگزار شدند.

طرفداری- در جریان مرحله نیمه نهایی گرنداسلم ویمبلدون نواک جوکوویچ و راجر فدرر در بخش مردان و سیمونا هالپ و سرنا ویلیامز در بخش زنان به فینال رسیدند.

روز گذشته سیمونا هالپ و سرنا ویلیامز هر دو با نتایج مشابه 2-0 الینا اسویتولینا و باربورا استریکووا را شکست دادند و به فینال صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش دو نفره مردان نیز دو دیدار نیمه نهایی برگزار شدند و تیم های ماهوت/رویر وسلین و کابال/فرح با پیروزی در این دیدار ها به فینال رسیدند.

در بخش انفرادی مردان اما امروز دو بازی برگزار شد. در نخستین بازی نواک جوکوویچ صرب مدافع عنوان قهرمانی به مصاف روبرتو بائوتیستا آگوت اسپانیایی رفت. آگوت در دو دیدار پیشین رو در رو مقابل جوکوویچ موفق به کسب پیروزی شده بود. در این دیدار نیز آگوت موفق شد پس از شکست در ست اول در ست دوم به پیروزی برسد اما عملکرد کم اشتباه جوکوویچ در ست های سوم و چهارم اجازه کسب پیروزی دوباره به آگوت نداد و با نتیجه 3-1 در این دیدار به پیروزی رسید. از نکات جالب این بازی میتوان به یک رالی اشاره کرد که با 45 بار ضربه به طولانی ترین رالی ثبت شده تاریخ مسابقات ویمبلدون تبدیل شد.

در دومین دیدار نیمه نهایی اما راجر فدرر و رافائل نادال برای چهلمین بار به مصاف هم رفتند. در 39 بازی گذشته نادال 24 بار و فدرر 15 بار پیروز شده بود. در ست اول هر دو بازیکن عملکرد کم اشتباهی از خودشان به نمایش گذاشتند تا نتیجه این ست در تای بریک مشخص شود. در تای بریک فدرر با عملکرد خوب خودش توانست برسد. ست دوم را نادال قدرتمند آغاز کرد و توانست قاطعانه با نتیجه 6-1 پیروز شود. اما در ست سوم باز هم این فدرر بود که از اشتباهات نادال استفاده کرد و با نتیجه 3-6 پیروز شد. ست چهارم نیز با شروع قدرتمند استاد سوییسی همراه بود و فدرر توانست از ماتادور اسپانیایی یک بریک پیش بیوفتد و تا پایان ست از بریک خودش محافظت کند. فدرر در گیم نهم دو مچ پوینت روی سرو نادال را از دست داد اما در گیم سرویس خودش یک بریک پوینت را سیو کرد و در پنجمین مچ پوینت به این دیدار زیبا پایان داد. فدرر حالا در 37 سالگی برای دوازدهمین بار به فینال گرنداسلم ویمبلدون رسیده است و شانس کسب قهرمانی برای نهمین بار را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!