Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه شنبه منابع خبری آمریکا، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» پیش از برگزاری نشست کمیته نظارتی مجلس نمایندگان در همین رابطه اظهار داشت: مهاجرانی را دیده که در سلول‌هایی بدون آب نگه داری شده و باید از آب توالت برای آشامیدن استفاده کنند.

کورتز همچنین از جدا کردن اجباری کودکان از والدین خود سخن گفت و افزود که این تحولات درحالی رخ داده که پرچم آمریکا در این مراکز به اهتزاز در می‌آید و آن را مایه شرمساری خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده کنگره آمریکا، بحران جاری را نتیجه سیاست‌های بی رحمانه دولت دونالد ترامپ خواند و گفت: ضرورتی ندارد که کودکان را از خانواده‌هایشان جدا کنیم. ضرورتی ندارد زنان و خانواده‌های بی گناهی را حبس کنیم که در آمریکا به کسی آسیب نزده اند. ضرورتی ندارد افراد را مانند مجرم بازداشت کنیم در حالی که آنها به دنبال حقوق اولیه انسانی خود هستند.

در این جلسه تعداد دیگری از قانون گذاران آمریکا هم اعترافاتی را مطرح کردند. از جمله آیانا پریسلی نماینده ایالت ماساچوست آمریکا از گفت وگو با زن مهاجری سخن گفت که از بازگو کردن حقایق می‌ترسید چون مأموران مرزی تلافی کرده و از دادن داروهای صرع او را خودداری می‌کنند.

پریسلی همچنین از ملاقات با زن مهاجر دیگری سخن گفت که در زار می‌زد و دنبال نوزادش را می‌گرفت. «او می‌خواست مانند یک انسان برخورد شود و از من پرسید آیا این رفتار صحیح است که حتی با سگ هم نمی شود».

در هفته‌های اخیر، گزارش‌های گوناگونی از وضعیت بسیار غم‌انگیز پناهجویان در بازداشت مرزی آمریکا منتشر شده است.

بازرسان دادستانی کل وزارت امنیت داخلی آمریکا اخیراً گزارشی از وضعیت برخورد نامناسب مأموران اداره گمرک و محافظت مرزی این کشور با پناهجویان در اردوگاه‌های مرزی آمریکا منتشر کرده‌اند که در آن آمده است که مأموران گشت مرزی این کشور، مهاجران را در نزدیکی منطقه «ریو گراند والی» وادار می‌کنند در اتاق‌هایی که ظرفیت آن اشباع شده است، مستقر شوند.

جدیدترین یافته‌های بازرسان مستقل حاکی از آن است که اکثر کودکان مهاجر در پناهگاه‌هایی که مختص کودکان است نگهداری می‌شوند و دسترسی به حمام ندارند و حتی اجازه تعویض لباس هم به آنها داده نمی‌شود.

این گزارش‌ها بر وضعیت بسیار وخیم کودکان در اردوگاه‌های مرزی آمریکا اشاره کرده است و در یکی از این موارد آمده است که ۵۰ کودک مهاجر زیر هفت سال که بدون والدین خود سفر کرده بودند در بازداشتگاه مرزی آمریکا محبوس شدند و بیش از دو هفته انتظار کشیدند تا به یک پناهگاه بزرگ‌تر منتقل شوند.

دولت آمریکا در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بدرفتاری با مهاجران از جمله افراد کم سن و سال در بازداشتگاه‌های امتداد مرز آمریکا – مکزیک، به شدت تحت انتقاد قرار گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در بازار جهانی باز هم کاهش یافت. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد اونس طلا با کاهش ۵ دلاری به نرخ ۲ هزار و ۳۳۱ دلار کاهش یافت. این رقم، کاهش ۰‌۱ درصدی قیمت طلا را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت طلا در حالی است که گزارش‌ها از روند بازار جهانی طلا، همچنان از رشد ۱۱ دلاری قیمت طلا در طول یک هفته گذشته و ۱۰۰ دلاری را در طول یک ماه گذشته حکایت دارد.

بنا به این گزارش، شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده در ماه گذشته مطابق با پیش‌بینی‌ها ۰.۳ درصد افزایش یافت و بعید است انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را تا سپتامبر متوقف کند، تغییر دهد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

انجمن طلای کشور چین اعلام کرد مصرف طلای چین در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است. دلالان طلا در هند هفته گذشته برای اولین‌بار طی دو ماه، به دلیل عقب نشینی قیمت‌های داخلی خریداران را جذب کردند.

سود صنعتی چین در ماه مارس کاهش یافت و رشد را در سه ماهه نسبت به دو ماه اول کاهش داد و تردیدها را در مورد قدرت بهبود دومین اقتصاد بزرگ جهان افزایش داد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901194

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد