Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی که جمعه شب در همراهی با وزیر کشور در نشست صمیمی با مردم قوشخانه از توابع شهرستان شیروان حضور یافته بود، اظهار داشت: دشمن سعی دارد بین ملت و نظام و دولت جدایی بیندازد ولی مردم که سهم اصلی را در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام داشته‌اند ارتباطی ناگسستنی با نظام، ولایت و دولت دارند و با این توطئه‌ها از میدان به در نخواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در ساختن استان، افزود: برای آبادانی و توسعه استان نباید منتظر دیگران بمانیم و در واقع باید همین جوانان و بزرگان، شهر و استان خود را بسازند و دولت تنها باید شرایط کار و توسعه استان را فراهم کند و مسیر را برای تلاش و فعالیت مردم باز کرده و موانع را از سر راه آنان بردارد.

شجاعی با بیان اینکه نرخ اشتغال استان حدود ۲ درصد پایین‌تر از کشور است، افزود: مهم‌ترین سرمایه استان مردم نجیب و در میدان کار هستند که ما وظیفه داریم شرایط کار بهتر را برای آنان فراهم کنیم و استان را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کنیم و اعتبارات را طبق سند توسعه استان و فراخور استعدادهای هر منطقه هزینه کنیم.

در جریان بازدید وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی از منطقه، وزیر کشور قول اهدای یک باب منزل مسکونی توسط بهزیستی به یک توانجوی اهل روستای سولدی در بخش قوشخانه شیروان را داد.

استاندار خراسان شمالی نیز بنا به درخواست نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی، قول مساعد برای ایجاد یک بخش دیگر در این شهرستان را داد و نماینده شیروان در مجلس نیز خواستار ایجاد پاسگاه در بخش قوشخانه این شهرستان شد.

آسفالت راهها و تامین آب آشامیدنی از خواسته‌های مردم روستاهای بخش قوشخانه از وزیر کشور بود.

بخش قوشخانه شیروان دارای ۳۰ پارچه روستا است که ۲۸ روستای آن دارای شورا، ۲۷ روستا دارای دهیاری است و ۲ روستا نیز زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند.
هم اکنون سه هزار و ۲۲ خانوار مشتمل بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این بخش سکونت دارند.

۷۱۸۶/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر وزیر استانداری خراسان شمالی شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی