Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:09:16 GMT

مرگ نوجوان ۱۲ ساله بهمئی به علت غرق شدگی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۸۱۳۷

مرگ نوجوان ۱۲ ساله بهمئی به علت غرق شدگی

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از مرگ نوجوان ۱۲ ساله در تنگ سولک بهمئی به علت غرق شدگی خبرداد. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "نوراله قنبری" گفت: در پنجشنبه شب، ۲۰ تیر ماه سال جاری در پی گزارشی به مرکز ارتباطات شهرستان بهمئی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۲ ساله ای که به همراه خانواده‌اش جهت تفریح به تنگ سولک بهمئی رفته بود مخابره شد، که بلافاصله اورژانس پایگاه ماغر در شهرستان بهمئی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمبولانس اورژانس با دو تکنیسین بر بالین بیمار دقایقی بعد بر بالین غرق شدگی حاضر شدند، افزود: در بررسی های اولیه متوجه شدند که بیمار فاقد علایم حیاتی می باشد بلافاصله مراحل احیا را شروع و بیمار را به درمانگاه این شهرستان انتقال دادند.  مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه این نوجوان غرق شدگی جان خود را از دست داده بود که تلاش تکنسین‌های اورژانس جهت نجات جان این نوجوان نیز  بی نتیجه ماند. قنبری ضمن ابراز ناراحتی برای خانوادهای جان باخته اضافه کرد: تا امروز ۱۶ نفر از سنین مختلف بعلت بی‌توجهی افراد و خانوادها نسبت به فرزندانشان در رودخانه ها، حوضچه ها و جاهای تفریحی این استان جان خود را از دست دادند.مرگ نوجوان ۱۲ ساله در تنگ سولک بهمئی به علت غرق شدگی خبرداد. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "نوراله قنبری" گفت: در پنجشنبه شب، ۲۰ تیر ماه سال جاری در پی گزارشی به مرکز ارتباطات شهرستان بهمئی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۲ ساله ای که به همراه خانواده‌اش جهت تفریح به تنگ سولک بهمئی رفته بود مخابره شد، که بلافاصله اورژانس پایگاه ماغر در شهرستان بهمئی به محل حادثه اعزام شد. وی با بیان اینکه آمبولانس اورژانس با دو تکنیسین بر بالین بیمار دقایقی بعد بر بالین غرق شدگی حاضر شدند، افزود: در بررسی های اولیه متوجه شدند که بیمار فاقد علایم حیاتی می باشد بلافاصله مراحل احیا را شروع و بیمار را به درمانگاه این شهرستان انتقال دادند.  مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه این نوجوان غرق شدگی جان خود را از دست داده بود که تلاش تکنسین‌های اورژانس جهت نجات جان این نوجوان نیز  بی نتیجه ماند. قنبری ضمن ابراز ناراحتی برای خانوادهای جان باخته اضافه کرد: تا امروز ۱۶ نفر از سنین مختلف بعلت بی‌توجهی افراد و خانوادها نسبت به فرزندانشان در رودخانه ها، حوضچه ها و جاهای تفریحی این استان جان خود را از دست دادند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خانواده روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد مرگ بهمئی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پسر ۹ ساله ساکن شهر خانیمن کامفیروز هنگام توپ بازی در کنار رودخانه کر، به دلیل پرت شدن توپ در آب و تلاش برای گرفتن آن به داخل رودخانه می‌افتد.
افراد حاضر در آنجا پس از تماس با اورژانس، این کودک را به درمانگاه امام رضا کامفیروز منتقل می کنند و تیم درمانگاه و اورژانس موفق می‌شوند کودک را احیا ریوی کنند اما پسر ۹ ساله به دلیل افت شدید ضریب هوشی  جان خود را از دست می دهد.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد