Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-09@05:05:06 GMT

خبری بد برای پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۸۶۰۹

ساعت24 - با وجود سفر عالیشاه همراه با پرسپولیس به ترکیه، اما این بازیکن با پیشنهادهایی از خارج از کشور روبه‌رو شده و این موضوع احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان را بالا برده است.

 با وجود سفر امید عالیشاه همراه با تیم پرسپولیس به اردوی ترکیه، اما احتمال دارد که این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شود. 

 با توجه به بندی که در قرارداد عالیشاه وجود دارد و به خاطر پیشنهادهایی که از خارج از کشور برای این بازیکن رسیده، شاید عالیشاه از جمع سرخپوشان جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حفظ عالیشاه در این تیم، احتمالا با او جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که زمان برگزاری این جلسه بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از ترکیه خواهد بود. 

از طرف دیگر، به دلیل ترافیک هافبک‌های پرسپولیس و از آنجایی که احتمال جذب وحید امیری توسط این باشگاه وجود دارد، شاید با حضور امیری، عالیشاه شرایط راحت‌تری برای جدایی از جمع پرسپولیسی‌ها داشته باشد، اما با این شرایط همه چیز به روزهای آینده و اتفاقاتی که رخ خواهد داد بستگی دارد. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال و تراکتور به دنبال رکورد دست نیافتنی یک پرسپولیسی
  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟