Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:55:48 GMT

یک سریال مفرح جای «گاندو» را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۸۷۲۰

یک سریال مفرح جای «گاندو» را گرفت

مجموعه تلویزیونی «آچمز» به کارگردانی «مهرداد خوشخت» از امروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مجموعه تلویزیونی «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از امروز -شنبه (۲۲ تیر ماه)- روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

بنا بر این گزارش، این سریال که از فضایی مفرح و شاد برخوردار است بناست از امشب به جای سریال پربیننده «گاندو» به روی آنتن برود و کم آبی یکی از موضوعاتی است که در این سریال مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «آچمز» به تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی و نویسندگی سعید فرهادی در ۳۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است.

هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهندجاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری و... و. از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

در خلاصه سریال تلویزیونی آچمز آمده است: مصیب تازه پس از ۴۵ سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ی سالیانِ دورِ مادرش، راهی تهران می‌شود اما خودش هم گمشده‌ی بزرگتری دارد: عزت و احترام!

مصیب مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

عوامل تولید این اثر به قرار زیر است:

تهیه‌کننده: حسین آقاهرندی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، طراح ونویسنده سعید فرهادی، مجری طرح: سپیده پورکیانی، بازیگردان: هومن برق‌نورد، مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، صدابردار امیر پرتو زاده، طراح گریم: امید گل زاده، تدوین: محمدحسین غضنفری و هانی گلشن فر، طراح وترکیب صدا: آرش اسحاقی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، مدیر تدارکات حمیدپریز، ناظر کیفی تولید: حمیدرضا شیروانیان، ناظر کیفی نگارش: امیر رضاپوروزیری، عکاس: مهسا طیب طاهر، موسیقی متن: مسعود سخاوت‌دوست، ترانه تیتراژ: گروه موسیقی دال و مشاوررسانه‌ای: میلاد نجفی.

پخش سریال «آچمز» از شنبه ۲۲ تیر، هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن ۳۰ دقیقه بامداد، ۹:۳۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سریال تلویزیونی آچمز شبکه سه نازنین زاغری نشست شورای حکام جیسون رضائیان تب کریمه کنگو شیخ زکزاکی بانک سرمایه هیلاری کلینتون پیام دهکردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،  پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود، رتبه‌ی دوم بخش نقاد «منتقدین» جشنواره بین‌المللی مونودراما تونس را از آن خود کرد.

جشنواره مونودراما تونس در این دوره با محوریت مقاومت و صلح در حالی برگزار شد که ۱۶ کشور دنیا در آن حضور داشتند و در نهایت نمایش «آلاء» رتبه‌ی دوم بخش نقاد «منتقدین» را کسب کرد.
گفتنی است این بخش از جشنواره برگزیده‌هایی مجزا در کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و... نداشت و لوح تقدیر و نشان ویژه خود را به بهترین آثار برای کامل‌ترین نمایش به لحاظ فنی، طراحی، بازیگری، متن، میزانسن و طراحی صحنه اهدا کرد.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان از: صدا: فرهاد قائمیان، محمدرضا آزادفرد، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب، مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان و طراح لباس: سمیه پسندیده خواه نام‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟