Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، این رقابت‌ها در پیست تارتان مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار و نفرات برتر مواد مختلف مشخص شد.

در️ ۱۰۰۰۰ متر، محمدرضا آقایی(البرز)، پوریا وطن‌نواز(همدان) و محمدرضا جهانگردی(همدان) به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در️ ۴۰۰ متر با مانع، دانیال بی‌باک(بوشهر) قهرمان شد، علی عباس‌پور(خراسان رضوی) در جایگاه دوم ایستاد و امیر مقدمی(قم) به مقام سوم رسید.

در پرش با نیزه، سید علی حسینی و علی‌محمد زابلی هر دو از قم اول و دوم شد و پرهام شمس(تهران) عنوان سوم را کسب کرد.
 
در ️۲۰۰ متر، محمدهادی صالح‌نیا(کرمان)، علی سلیمانی(آذربایجان شرقی) و میثم رشیدی(کردستان) به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در ️دهگانه، عرفان محمودی(تهران) مقام نخست را ازآن خود کرد، علی‌اصغر شایسته‌فر(تهران) نایب‌قهرمان شد و احمدرضا عیدی(خوزستان) روی سکوی سوم قرار گرفت.
 
در ️پرتاب وزنه، شاهین بارحسینی(تهران) قهرمان، علی حیدری(مازندران) نایب قهرمان و محمدتقی مهرعلی(قم) سوم شد.

در ️پرش طول، میلاد حنیفه(زنجان) امیر قوی‌پنجه(فارس) و روح‌الله مصطفوی(یزد) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ️پرتاب نیزه، علی فتحی گنجی(لرستان) در جایگاه نخست ایستاد، مهدی عنایتی(ایلام) و سجاد افشون(کهگیلیویه و بویراحمد) دوم و سوم شدند.

در ️۸۰۰ متر، امید امیریان(سیستان و بلوچستان)، مهدی جعفری(چهارمحال و بختیاری) و مهدی سلیمانی مسدرق(اردبیل) به مقام‌های برتر رسیدند.

تیم‌های قم، کرمان و تهران به مقام‌های برتر ️۴ در ۱۰۰ متر رسیدند و بوشهر، زنجان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم ️۴ در ۴۰۰ متر را کسب کردند.
در بخش تیمی، همدان با ۳ طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شد، قم با ۳ طلا، یک نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم ایستاد و تهران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز سوم شد.

روز گذشته رقابت‌های پسران در مواد مختلف برگزار شده بود و ۱۷ و ۱۸ تیر ماه نیز رقابت‌های دختران در این رده سنی برگزار شده بود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی چهارمحال و بختیاری دوومیدانی سیستان و بلوچستان قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...

همشهری آنلاین- حوادث: نیما می‌گوید یک زمانی برای خودش اسم و رسمی داشته. قهرمان کشتی بوده و در مسابقات کانادا و روسیه مدال گرفته. اما شکست عشقی باعث شد که زندگی دگرگون شود. او را به جرم سرقت خودرو و لوازم داخل دستگیر کرده‌اند.
چند سال داری؟
۳۴ ساله ام؛ حتما بنویسید تحصیلکرده‌ام.
چقدر درس خواندی؟
فوق دیپلم تربیت بدنی دارم. من برای خودم برو بیایی داشتم و قهرمان کشتی بودم. اسمم را سرچ کنید، عکس هایم را می بینید. اما حالا اینجا هستم، دستبند به دستانم و ناتوانم. می دانم اشتباه کرده ام اما خب دیگر نمی توانم به عقب برگردم. زمان به سرعت می گذرد و من باید چشمم به آینده باشد تا این اشتباهم را جبران کنم. من در مسابقات کانادا مقام آورده‌ام. در مسابقات روسیه هم دوم شدم. اما شدم سارق لوازم خودرو. در ماشین ها را باز می کردم و لوازم داخلش را به سرقت می بردم. گاهی هم ماشین را می بردم و تحویل مالخر می دادم.
چه شد که قهرمان کشتی تبدیل شد به سارق؟
یک دختر زندگی مرا تباه کرد. من به خاطر او حتی مرگ را هم تجربه کردم. خیلی عاشقش بودم و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما او مرا ترک کرد. نمی خواهم در مورد او حرف بزنم فقط همین را بدانید که بدجور شکست خوردم و باختم. درواقع خودم را بازنده می دیدیم. تصمیم گرفتم خودکشی کنم، حتی قرص خوردم و فکر کردم همه چیز تمام شد. ۴۰ روز در کما بود اما انگار قسمت نبود بمیرم. برگشتم به زندگی و وقتی دیدم زنده ام تصمیم گرفتم مواد مصرف کنم. فکر می کردم دارم از روزگار انتقام می گیرم اما حالا می بینم از خودم بیشتر انتقام گرفته ام. کم کم که معتاد شدم دیگر از خودم فاصله گرفتم. کشتی را کنار گذاشتم و شدم یک معتاد. دوستان ورزشکارم از من فاصله گرفتند و به جای آنها خلافکار و معتاد دورم جمع شدند. همین شد که فریبشان را خوردم و تصمیم به سرقت ماشین گرفتم. البته من بیشتر نقش راننده را داشتم. با همدست سارقم می رفتیم در خیابان ها پرسه می زدیم. همدستم پیاده می شد و ماشین ها را خالی می کرد. من هم نظاره گر بودم اما بعد از فروش لوازم مسروقه، سهمم را می گرفتم.

کد خبر 848854 برچسب‌ها سارق - سرقت حوادث ایران کشتی

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد