Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: از دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب می‌خواهیم جهت شناساندن عمق این موضوع با برنامه‌ریزی دقیق، از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و نشانی جلوگیری کنند.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مریم سپهوند، در گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود حجاب بانوان ما را هدف قرار داده‌اند و در این راستا هر ساله میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند تا ارزش‌های ما را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دختران و زنان جامعه ما برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت دینی و ملی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه می‌کنند.
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان جهانی‌شدن حجاب فاطمی را یک ظرفیت جهانی دانست و گفت: از ظهور اسلام تاکنون به برکت وجود مقدسه زهرای مطهره(س) حجاب فاطمی کامل‌ترین حجاب‌ها شد تا از فاطمه(س) به گوش زنان عالم رسانیده شود که ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است.
سپهوند با ابراز تأسف از برخی کوتاهی پیرامون مسئله حجاب و عفاف، بیان کرد: مسئولان فرهنگی و متولیان حجاب و عفاف ضمن لزوم توجه هرچه بیشتر به این مقوله فرهنگی می‌طلبد مجدانه از ضابطین قوانین عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند تا تضمین سلامت جامعه، اجتماع را به محیطی مناسب برای کار و تلاش تبدیل کنیم.
وی حجاب را میراثی کهن برای زنان ایرانی خواند و تصریح کرد: حجاب در طول تاریخ و در میان هر دوره و ملت زنده و پویا است.
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان اظهارکرد: وجه امتیازی که غرب هم‌اکنون از آن بی‌بهره است و حال بعد از گذشت چند چندین قرن از گم‌شدن این موهبت الهی و در پی از بین رفتن بنیان خانواده و ناهنجاری‌های شدید رفتاری و اجتماعی به حجاب و عفاف گرایش جهانی پیدا کرده است.
سپهوند گفت: مصرانه از ۲۶ دستگاه متولی عفاف و حجاب می‌خواهیم جهت شناساندن عمق این مهم با برنامه‌ریزی دقیق، از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و نشانی جلوگیری کنند.
به گزارش ایسنا، در حاشیه این همایش که به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، نیروی انتظامی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، هیئت رزمندگان اسلام، خادمیاران رضوی در لرستان و مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد، نمایشگاهی با موضوع حجاب و عفاف برپا شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جامعه دلار مسلمان نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد

سید محمد حسینی گفت: با تصویب و تایید نهایی لایحه عفاف و حجاب در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشت‌ها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهاد‌های نظارتی خواهد بود.

به گزارش فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب گفت: رهبر معظم انقلاب، علما و بزرگان نظام همه کسانی که دل در گرو اعتلای ایران عزیز دارند، همواره بر اهمیت پای بندی به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب و عفاف به عنوان یک واجب شرعی و قانونی تأکید کرده اند و در شورای انقلاب فرهنگی در سال ۸۴ وظایف ایجابی دستگاه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و آموزشی مشخص شده است و مجلس نیز قوانینی را به تصویب رسانده که اهتمام به اجرای آن‌ها نشان قانون‌گرایی دست اندرکاران است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، تصریح کرد: جدا از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی که لازم الاجرا است، در لایحه‌ی اخیر عفاف و حجاب هم بر این تکالیف دستگاه‌ها به عنوان وظایف قانونی تصریح شده است، البته در این لایحه که مراحل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد وظایف سلبی فراجا و قوه قضائیه که هم جنبه پیشگیری و بازدارندگی و هم جنبه برخورد قانونی با حرمت شکنان را دارد، مشخص شده است و البته به هر میزان فعالیت‌های موثر ایجابی گسترش کمی و بویژه کیفی داشته باشد، کمتر نیاز به اقدامات سلبی می‌شود.

وی اضافه کرد: با تصویب و تایید نهایی این لایحه در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشت‌ها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهاد‌های نظارتی خواهد بود.

حسینی در ادامه گفت: در عین حال تا ابلاغ این لایحه که به هر دلیل بیش از حد انتظار به درازا کشیده شده است، دستگاه‌ها باید به وظایف روشن و بی‍ّن خود عمل کنند از جمله فراجا در چارچوب وظایف و موازین پس از مدتی وقفه اقداماتی را شروع کرده که با وظیفه شناسی همگان و همکاری دیگر نهاد‌ها امیدواریم سرمایه‌گذاری کلان و سازماندهی بدخواهان ملت ایران برای تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بی نتیجه بماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد: همان‌گونه که در نبرد سخت و مواجهه با قدرت‌های شیطانی به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیانش ایران اسلامی دست برتر را دارد، در حوزه رویارویی نرم نیز با تکیه بر اعتقادات و باور‌های عمیق و آداب و سلوک انسانی، این جلوه از تهاجم فرهنگی که بیش از سه دهه یعنی پس از دوران دفاع مقدس شروع شده و مع الأسف برخی از داخلی‌های به ظاهر دلسوز هم با لطایف الحیل به آن دامن می‌زنند و عملا مروج اباحی‌گری هستند، ره به جایی نبرد و ملت سربلند ایران در عرصه‌های مختلف با اقتدار نظامی، فرهنگی و اقتصادی بتواند الگویی الهام بخش برای موحدان و حق‌طلبان عالم گردد.

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند