Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین روز شنبه در این خصوص به ایرنا گفت: پیش از آغاز این طرح در راستای آمادگی هر چه بیشتر تیم های عملیاتی اقدامات و برنامه های مختلفی به مرحله اجرا درآمد.

حکمت الله هاشمی با اشاره به این طرح ها افزود: اجرای برنامه های بازآموزی و توان افزایی ویژه تیم های واکنش سریع، مجهز نمودن تیم ها به تجهیزات انفرادی و تیمی، اجرای عملیات های کارکردی ویژه تیم های واکنش سریع جهت حفظ آمادگی تجهیزات و خودروهای امدادی، اجرای اولین دوره توان افزایی در سه ماهه دوم سال جاری به صورت تمرین غواصی و تجسس در آبهای ساکن در دریاچه اوان بخش رودبار الموت شرقی با حضور ۱۵ نفر نجاتگر عضو تیم واکنش سریع ستاد از جمله این برنامه ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این طرح با هدف ارائه مطلوب‌تر خدمات امداد و نجات، کمک‌های اولیه و خدمات اجتماعی در حوادث، ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافران در طول مسیرهای مسافرتی با رؤیت نیروهای امدادی و معرفی هر چه بهتر خدمات بشردوستانه و داوطلبانه و نمایش توان بالای خدمات امداد و نجات در دستور کار قرار گرفت.

۲۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در استان قزوین با ۲۳ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه ست نجات، یک فروند بالگرد و ۱۲۰ نفر نیروی عملیاتی متخصص به صورت ۲۴ ساعته در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری مردم بشتابند.

۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر