Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه ویژه حسابرسی پاکستان ضمن انتشار گزارشی اعلام کرد از زمان ورود سیستم قضایی به پرونده افراد گم شده تا کنون سه هزار و ۹۳۸ نفر از آنها به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، دادگاه ویژه حسابرسی پاکستان شمار افرادی که نامشان در پرونده گمشده ها درج شده و اینک آزاد شده اند را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش تاکنون سه هزار و 938 نفر از افرادی که به اتهام های گوناگون توسط سازمان های امنیتی پاکستان به صورت محرمانه بازداشت شده بودند، با ورود دستگاه قضایی آزاد شده‌اند.

«جاوید اقبال» رئیس سازمان بازرسی پاکستان نیز در این خصوص اعلام کرد: با تلاش های انجام شده از میان 6 هزار پرونده موجود حدود 60 درصد آنها به نتیجه پایانی رسیده است.

ادامه تلاش‌های دادگاه عالی پاکستان برای حل معمای «افراد گمشده»

وی تصریح کرد: ما از صبر خانواده هایی که به دستگاه قضایی اعتماد کردند تا آزاد سازی عزیزانشان انجام شود تشکر می کنیم.

رئیس سازمان بازرسی پاکستان افزود: به شدت پیگیر پرونده سایر این افراد هستیم تا اگر بی گناهی آنها اثبات شود آزاد شوند.

جاوید اقبال گفت: با تلاش های انجام شده بین کشورهای جنوب آسیا در زمینه مبارزه با فساد اداری رتبه نخست را داریم و در سطح جهانی نیز رتبه ما از 175 به 116 رسیده است.

این مقام برجسته نظارتی اظهار داشت: مبارزه با فساد اقتصادی و مالی نیز در بالاترین سطح ادامه پیدا می کند و در این مسیر ترس و  واهمه ای از برخورد با بزرگترین سیاستمداران کشور نیز نداریم.

پرونده افراد گم شده مدت ها است تبدیل به یکی از جنجالی ترین موضوعات در پاکستان شده است ولی از زمان آغاز حکومت حزب تحریک انصاف بسیاری از افرادی که مدت ها ناپدید شده بودند به خانه خود بازگشته اند.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان  کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار داشت: ۲۱  هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح وسازش مختومه شده است.

وی گفت: سال گذشته شورا‌های حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده را با صلح وسازش مختومه نموده اند.

وی خاطرنشان ساخت: شورا‌های حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعا به ۲۶ هزارو ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: درسال گذشته ۲۶ هزارو ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۵ حوزه قضایی شرق استان کرمان وارد  و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

وی  به فعالیت شعبه شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم اشاره و بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شورا‌ها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد  ۱۶  زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

دیگر خبرها

  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد