Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-تئاتر« انتظار با بوی نرگس » به نویسندگی زینت صالح پور و كارگردانی هنرمند نام آشنای تئاترنیشابور " مسعود فرهادی " در تماشاخانه بابک نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنر نیشابور در كشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاتر نیشابور با تكیه بر فرهنگ و ادبیات غنی  توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندكه درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد و تئاتر« انتظار با بوی نرگس » نیز کاری  با موضوع دفاع مقدس است که هنرمندان تئاتر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه تئاتر آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا آتشی  گفت: در نمایش تئاتر« انتظار با بوی نرگس » به نویسندگی زینت صالح پور و كارگردانی هنرمند نام آشنای تئاتر " مسعود فرهادی "  هنرمند نام آشنای تئاتر نیشابور: بیتا فخروی  به ایفای نقش پرداخته و سرپرست گروه:حامد هادوی(گروه تاتر تصویر خیال)، دستیار کارگردان : وحید خزایی ،انتخاب موسیقی:مهدی شکوهی بیدخت،طراحی و اجرای پوستر:علی محمد علیزاده،ایمان افتخاری(گروه انیمیشن پارکینگ استودیو)،طراح لباس:بیتا فخروی،طراح صحنه و نور:مسعود فرهادی، روابط عمومی : معین شاد ،ساخت تیزر و تصویربردار:جعفر عمارلو به عنوان عوامل بااین كار همكاری دارند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و خاطر نشان كرد: این نمایش  در خصوص زنی می باشدکه در بیمارستانی متروکه در  حلبچه که پس از بمباران شیمیایی این شهردر انتظار شوهر خویش بوده و خاطراتش را مرور می کند اما... به مخاطب ارایه می کند.

آتشی در خصوص كارگردان این نمایش یادآورشد: مسعود فرهادی تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاكنون  ده کار نمایشی  ازجمله  : برلین،کاکتوس،کچلون و دیو پشمالو،ببعی و گرگ ناقلا،او،و......به روی صحنه برده  و ساخت پنج فیلم کوتاه و یک انیمیشن  را در کارنامه کاری خود دارد.

   مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح كرد: تاتر« انتظار با بوی نرگس »  از 21 الی 26تیر98 هر روز از ساعت 20 شب ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تماشاخانه بابک خیابان 17شهریور تقاطع امیرکبیر نیشابور می رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تئاتر روی صحنه نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت