Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:05:36 GMT

هلاکت شرور زورگیر در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۹۶۳۹

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشته شدن فردی سابقه‌دار که به چند فقره زورگیری و آدم‌ربایی اقدام کرده بود، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: چندی قبل، فردی سابقه‌دار با سوابق متعدد کیفری دستگیر و با تبانی یکی از هم‌دستانش موفق به فرار شد.

وی از تشکیل تیم‌های عملیاتی ویژه برای دستگیری این فرد خبر داد و افزود: این فرد به تهیه یک قبضه سلاح اقدام و زمانی که یکی از مأموران مخفیگاه وی را شناسایی کرده بود، با حمله به وی با اسلحه از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اقدام به زورگیری این فرد ۲۸ ساله نیز سخن گفت و تصریح کرد: نامبرده نیمه‌شب گذشته با یک قبضه قمه از فردی جوان، پنج میلیون ریال وجه نقد زورگیری می‌کند و قصد تهیه پول و فرار از شهرستان را داشت که مخفیگاه وی توسط تیم‌های ویژه پلیس و مأموران کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود شناسایی شد.

کریمی به اقدامات عملیاتی انجام‌شده در خصوص دستگیری متهم اشاره و بیان کرد: پس از حضور مأموران، مشخص شد وی با تهدید سلاح سرد، به ربودن صاحب‌خانه و اجبار او به حضور در منزل اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: با حضور تیم دستگیری در محل، متهم از طبقه چهارم ساختمان به طبقه اول پریده و با شکستن در ورودی بالکن یکی از همسایه‌ها وارد منزل شد و ضمن حضور در اتاق خواب این منزل، در را قفل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: این فرد از نورگیر وارد پارکینگ و با رؤیت مأموران با قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که مأموران ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، به تیراندازی و دستگیری وی اقدام کردند.

کریمی با اشاره به مجروحیت متهم، از اعزام فوری تیم فوریت‌های پزشکی سخن گفت و افزود: درنهایت با وجود تلاش‌های فراوان تیم پزشکی، متهم فوت کرد.

وی با اشاره به جرائم بی‌شماری که این فرد خطرناک انجام داده بود، گفت: با ترسی که شکات از این فرد داشتند، تاکنون حاضر به شکایت نشده بودند؛ ولی با کشته شدن او، تاکنون قریب به ۱۰ نفر شاکی برای اعلام جرائم خشن این فرد به کلانتری مراجعه کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ نظم و امنیت به هیچ‌کس اجازه جولان نخواهد داد و کسانی که سودای ناامنی در سردارند، باید بدانند قانون چون مشتی پولادین برابر هنجارشکنان بوده و پایان راه این افراد چیزی جز تباهی نخواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شرور زورگیر زورگیر سابقه دار هلاکت نازنین زاغری نشست شورای حکام جیسون رضائیان تب کریمه کنگو شیخ زکزاکی بانک سرمایه هیلاری کلینتون پیام دهکردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی