Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعاتی از جمله تامین منابع انسانی، مالی، توسعه فضاهای آموزشی را رصد کرده و برای برطرف کردن تلاش می‌کینم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فریده اولاد قباد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دو مقوله آموزش عمومی و آموزش عالی در استان‌ها بازدیدهایی دارد که توفقی شد طی سفر دو روزه در خراسان‌جنوبی حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بازدیدهای امروز در حوزه آموزش عالی بود و از دانشگاه‌های مرکز استان بازدید داشتیم و شاهد طرفیت‌های خوبی از نظر فضای فیزیکی و جذب دانشجو در خراسان‌جنوبی بودیم.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار ظرفیت‌ها دغدغه‌هایی وجود دارد و مطرح می‌شود که باید در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شود.

 

اولاد قباد با اشاره به اعتباراتی که از سوی سازمان برنامه و بودجه در بودجه سنواتی تخصیص داده شده اما شاید کامل پرداخت نشده، گفت: پگیری‌های لازم را برای پرداخت اعتبارات به صورت کامل خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: بودجه سال جاری بودجه انقباضی است و در شرایط جنگ اقتصادی نیز قرار گرفته‌ایم. جنگی نابرابر و ظالمانه که با خروج ترامپ از برجام برای ما ایجاد شد اما کشور ایران در گذشته نیز شرایط سختی را گذرانده و از این شرایط نیز عبور خواهد کرد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اهالی خراسان‌جنوبی با در اختیار داشتن فضاهای علمی و آموزشی که دارند می‌توانند در پیشرفت و توسعه کشور اثرگذار باشند و ما مسئولان نیز وظیفه داریم مسائل را در کمیسیون پیگیر باشیم.

 

اولادقباد با اشاره به اینکه ازحوزه‌های آموزش عمومی نیز بازدید خواهیم داشت، گفت: موضوعاتی از جمله تامین منابع انسانی، مالی، توسعه فضاهای آموزشی را رصد کرده و برای برطرف کردن تلاش می‌کینم.

 

وی با اشاره به بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای مرکز استان، گفت: باید سعی کنیم دانش آموزان را به سمت و سوی رشته‌های مهارتی سوق دهیم.

 

نقش زنان در تولید ناخالصی کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازید از فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، بیان کرد: زنان می‌توانند در تولید ناخالصی کشور نقش مهمی داشته باشند و رسالت خطیر دولت بازارآفرینی و بازاریابی در این حوزه است.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفر دستاوردهای خوبی برای خراسان‌جنوبی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد بازدید کرد.

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد، اظهار کرد: باید اعتراف کنم حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری قبل و بعد از انقلاب اسلامی فرمود‌ه‌اند در این نمایشگاه ظهور و بروز یافته است و این حرکت در مسیر این تمدن را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: این عزیزان در نوجوانی در حوزه‌های مختلف محیط زیست، دارو‌های گیاهی، علوم پایه و مهندسی پزشکی دستاورد‌های فناورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند که مسرت‌بخش و امیدآفرین است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر حمایت از دستاورد‌های پژوهشی دانش آموزان سمپادی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌ها باید تلاش کنند که از این دستاورد‌ها حمایت شود تا این نسل خوش‌فکر انگیزه بیش از پیش پیدا کند.

خسروپناه گفت: مباحث علمی و دانشی یک بخش است، بخش دیگر بینش است، دانش و بینش، علم و ایمان دو بال هستند باید دانش و بینش ارتباط داشته باشند تا اگر شبهاتی داشته باشند برطرف و استعداد‌های علمی شکوفاتر شود، باید از معلمان و مدیرانی که باعث شکوفا شدن این استعداد‌ها شده‌اند، سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری