Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مصاحبه داوطلبان 33 رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه 22 تیرماه برگزار می شود.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه 33 رشته اعلام شده که نسبت به ثبت‌نام در سامانه به منظور اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

net از تاریخ و زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

مصاحبه 33 رشته‌ دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 22 تیرماه در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

داوطلبان لازم است در زمان حضور جهت مصاحبه و ارزیابی تخصصی، مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی)، تمام سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تالیف، گواهی ثبت اختراع و یا کسب مقام در جشنواره‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با رشته به انضمام نسخه‌ای از ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد و مدرک زبان خارجی معتبر را همراه خود داشته باشند.

نتایج تمام رشته‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با نتایج سایر دانشگاه‌ها تا هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

امکان اقامت در هتل فرهیختگان برای دعوت شدگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد

داوطلبانی که از اقصی نقاط کشور به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به تهران سفر می کنند، می توانند در هتل فرهیختگان دانشگاه واقع در واحد علوم و تحقیقات اقامت کنند.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دوره دکتری تخصصی که نسبت به ثبت نام برای شرکت در مصاحبه علمی اقدام کرده‌اند، می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس azmoon.net نسبت به ثبت نام جهت استفاده از این امکانات اقدام کنند.

گفتنی است مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا پنج‌شنبه 10 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی