Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:44:10 GMT

فنلاند، مرکز تحقیق و توسعه شیائومی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۹۹۹۹

فنلاند، مرکز تحقیق و توسعه شیائومی خواهد شد

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکیست که شرکت چینی شیائومی اخیراً به تأسیس و راه‌اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته در فنلاند اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا، شیائومی که بدون شک یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تکنولوژی چینی نوظهور در سال‌های اخیر به شمار می‌رود و توانست در مدت زمان اندکی سهم عظیمی از بازارهای کشورهای زیادی علی‌الخصوص چین، هند و بخش بزرگی از اروپا را به خود اختصاص دهد، حالا به نظر می‌رسد که برنامه‌های بلندمدت متعددی در سر دارد تا سهم خود را از بازارهای جهانی توسعه دهد و به تکامل و پیشرفت در محصولات خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین منظور در جدیدترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت gsmarena، شیائومی اخیراً به تأسیس و راه‌اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه در شهر تامپر واقع در فنلاند اقدام کرده است تا با بهره‌گیری از متخصصان و مهندسان استخدام شده از سراسر جهان به توسعه تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولاتش بپردازد.

دو سال پیش بود که شیائومی با شرکت مخابراتی و فنلاندی نوکیا یک قرارداد مخابراتی در زمینه همکاری در توسعه تجهیزات مربوط به شبکه‌های اینترنتی، مخابراتی و ارتباطی منعقد کردند که حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، تأسیس و راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه ( R & D) در این کشور می‌تواند نتیجه قرارداد همکاری مذکور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس، در دستور کار قرار گرفت و ۱۶۷ نماینده مجلس با این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

کد خبر 747152

دیگر خبرها

  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد