Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: پاس‌های سرعتی سعید معروف از ست دوم به بعد کار را برای تیم ما سخت کرد.

به گزارش ایسنا، برونو رزنده کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل پس از پیروزی برابر ایران و صعود به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ گفت: من فکر می‌کنم عملکرد خوبی در زمین داشتیم اما از ست دوم ایران دریافت‌های خوبی داشت و توپ‌ها خوب به‌معروف رسید که او هم با به کارگیری سرعت در خط حمله، دفاع را برای تیم ما سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ست پنجم ما یک دفاع خوب و دو امتیاز سرویس را کسب کردیم، در ادامه خوب سرویس زدیم‌ و دریافت‌های ایران دچار مشکل شد که همین موضوع کلید پیروزی ما در این دیدار بود.

کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال برزیل در پایان گفت: ما در برابر یک تیم قدرتمند بازی کردیم که قابل احترام است. ایران بازیکنان بزرگی دارد که در سطح اول دنیا بازی می‌کنند، ما آن‌ها را می‌شناسیم و مقابل این تیم با همه توان بازی‌کردیم تا پیروز شویم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برزیل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران