Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین عباسیان، هافبک تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که ماندن در این تیم بهترین تصمیمی بوده که او گرفته است. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد ادامه حضورش در سایپا آن هم در حالی که بعد از پایان فصل تصمیم به جدایی گرفته بود، عنوان کرد: من هیچ وقت بعد از پایان فصل نگفتم که به صورت قطعی از سایپا جدا خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی لیگ تمام شد چند پیشنهاد داشتم که طبیعی بود آنها را بررسی کنم و در نهایت هم به این نتیجه رسیدم که سایپا را انتخاب کنم و ماندن در این تیم بهترین تصمیم بود.

وی ادامه داد: یک فصل خوب را در سایپا سپری کردم و دوست داشتم دوباره در این تیم بمانم، چون از کادر فنی هم شناخت داشتم و آقای صادقی هم مثل برادر بزرگ‌تر من است. شاید برخی پیشنهادها بهتر بود، ولی در نهایت سایپا را انتخاب کردم و خوشحالم که فصل آینده هم کنار این تیم خواهم بود. امیدوارم که نسبت به فصل گذشته قوی‌تر کار کنم تا کادر فنی از عملکردم راضی باشد.

عباسیان با اشاره به تغییرات زیادی که در سایپا صورت گرفته است، تصریح کرد: آقای صادقی جوان‌های بسیار باانگیزه‌ای را به تیم اضافه کرده و چند بازیکن باتجربه هم داریم، هر چند که احتمالاً چند بازیکن دیگر هم به سایپا اضافه خواهند شد. امیدوارم امسال با یک میکس قوی و تلفیقی از بازیکنان جوان و با انگیزه وارد لیگ برتر شویم و نتایج خوبی بگیریم.

معین عباسیان سایپایی ماند

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" محمدحسین کنعانی‌زادگان که هم در ترکیب پرسپولیس هم تیم ملی یک مدافع میانی فیکس بوده در بازی‌های اخیر لیگ برتر درخشید و یکی از ستون‌های سازمان دفاعی تیم بود تا شرایط خط دفاعی و گل خورده سرخ‌ها بهتر شود.

کنعانی این فصل ابتدا کنار پورعلی‌گنجی کار را شروع کرد، بعد با گولسیانی زوج شد و چند هفته هم با فرشاد فرجی در دفاع میانی پرسپولیس به میدان رفت.
او با پشت سر گذاشتن برخی حواشی مربوط به ماجراهایش در تیم ملی و پاداش جام جهانی کم کم در پرسپولیس تبدیل به همان مدافع مستحکم و قدرتمند شد و نمایش‌های درخشان او در هفته‌های گذشته باعث شد پرسپولیس عنوان بهترین خط دفاعی را با کمترین گل خورده از دست استقلال برباید.
با این وجود کنعانی مثل سایر مدافعان پرسپولیس در اراک روز خوبی نداشت و رد پای اشتباهات او را در برخی گل‌های خورده تیمش می‌توان پیدا کرد.

حالا بازی بزرگ مقابل سپاهان نزدیک است و کنعانی باید همان ورژن درخشان و ایده‌آل خود را به ورزشگاه آزادی بیاورد وگرنه شرایط تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر سخت خواهد شد. در واقع پرسپولیس برای بازی چهارشنبه شب مقابل سپاهان کنعانی را در بهترین فرم ممکن می‌خواهد، چرا که او و مدافعان پرسپولیس باید مقابل بهترین خط حمله لیگ ایستادگی کنند.

در واقع بازی چهارشنبه تقابل بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله فعلی لیگ برتر است که می‌تواند در تعیین معادلات مربوط به قهرمانی هم تعیین کننده باشد و از کنعانی به عنوان یک بازیکن ملی پوش و ستاره خط دفاعی پرسپولیس توقع می‌رود در مقابله با مهاجمانی مثل مغانلو، کاوه رضایی و رضا شکاری بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی