Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه رضایی پس از انتقال 5میلیون یورویی به کلوب بروژ، نتوانست در سطح انتظارات باشگاه حاضر شود و فصل خوبی را در پیراهن آبی این باشگاه پشت سر نگذاشت. اما سرمربی جدید بروژ، امید بزرگ رضایی برای فصل آینده است. سایت voetbalnieuws بلژیک درباره کاوه رضایی نوشت: «فیلیپ کلمن می‌خواهد کاوه رضایی را در ترکیب اصلی بازی‌های پیش‌فصل کلوب بروژ در مسابقات ژوپیلر لیگ بلژیک قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فصل گذشته با قراردادی 5 میلیون یورویی از شارلوا به کلوب بروژ پیوست اما تاکنون نتوانسته است خود را به خوبی نشان دهد.»

در ادامه گزارش این رسانه بلژیکی آمده است: «کاوه رضایی امیدوار است با فیلیپ کلمن، سرمربی تازه‌وارد کلوب بروژ که جایگزین ایوان لکوی کروات شده است آغازی متفاوت در این تیم داشته باشد. البته این سرمربی از ترکیب 3-3-4 برای بروژ استفاده می‌کند و جدایی یکی از مهاجمان کلوب بروژ، شانس زیادی به او برای درخشیدن در پیراهن این تیم بلژیکی می‌دهد.»

255 251

کد خبر 1279122

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لژیونر فوتبال کاوه رضایی فوتبال اروپا لیگ برتر نوزدهم نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا حجاب جشن حافظ سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه