Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علی چینی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ترکیب بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به پوست اندازی نیاز داشت بنابراین تغییرات زیادی که در این تیم اتفاق افتاده را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: البته این تغییرات گسترده باعث می‌شود تیم برای هماهنگی به زمان نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هوادارن و رسانه‌ها با استقلال همکاری کرده و این زمان را به تیم بدهند.

مربی سابق آبی پوشان در خصوص زمان مورد نیاز برای رسیدن به هماهنگی گفت: این زمان مشخص نیست. شاید دو هفته طول بکشید شاید ده یا دوازده هفته. اما هوادار استقلال باید با این موضوع کنار آمده و این زمان را به استراماچونی بدهد در غیر اینصورت اعتماد به نفس از تیم و بازیکنان گرفته می شود.

چینی در خصوص بازیکنانی که آبی ها در نقل و انتقالات به خدمت گرفتند نیز گفت: بازیکنان خوبی جذب استقلال شدند. در نفت تهران مربی رضاوند بودم و تایید می‌کنم او از گذشته یک استقلالی دو آتشه بود. این بازیکن حتماً با قلبش به این تیم آمده است. رضاوند عاشق بازی مجتبی جباری هست و سبک بازی اش هم بی شباهت به او نیست. دیاباته هم یک مهاجم خیلی خوب است و می‌تواند به استقلال کمک کند.

پیشکسوت آبی پوشان افزود: البته نتیجه گرفتن تیم تنها در گروی بازیکن و مربی نیست. نقش باشگاه و پشتیبانی و تدارکاتی که برای تیم در نظر گرفته می‌شود هم در موفقیت یک فصل بسیار زیاد است. امیدوارم باشگاه از این نظر حمایت خوبی از کادر فنی و بازیکنانش داشته باشد. 

مربی پیشین آبی پوشان در خصوص گلایه‌های برخی از بازیکنان پیشین این باشگاه در خصوص جدایی در سال های گذشته گفت: این گلایه‌ها عجیب است. هیچ بازیکنی به استقلال نمی‌آید که تا ابد در این تیم بماند. بزرگتر از این بازیکنان هم روزی آمدند و روزی هم رفتند. بازیکنان یک روز با آمدن به استقلال کمک می‌کنند و یک روز هم باید با رفتن شان کمک کنند. اگر خودشان زمان رفتن را تشخیص ندهند، طبیعی است که جبر روزگار آنها را کنار می‌گذارد.

وی با اشاره رفتار برخی از بازیکنان پس از جدایی از استقلال گفت: زمان چهره واقعی بازیکنان را نشان می‌دهد. متاسفانه یکسری بازیکن که از نظر شخصیتی کوچک هستند و لیاقت بر تن کردن پیراهن استقلال را ندارند، اشتباهی به این تیم آمدند. این تیم در گذشته بازیکنانی داشت که بعد از رفتن، یک سال از خانه بیرون نمی‌آمدند اما حالا می‌بینیم یک بازیکن بعد از رفتن از استقلال در فضای مجازی مسخره بازی در می‌آورد و اظهار شادی می‌کند. این رفتار نشان می دهد آنها اصلاً لیاقت پوشیدن پیراهن آبی را نداشتند.

چینی در پایان این گفتگو گفت: یک بازیکنی هم بود که در گذشته به استقلال آمد و انواع مصاحبه‌ها را کرد که تا ابد استقلالی می‌مانم اما تا پایش را از این تیم بیرون گذاشت شروع کرد به مصاحبه کردن بر علیه استقلال و بازی کردن با احساسات هواداران آبی. به عنوان یک پیشکسوت فوتبال فقط می‌توانم تاسف بخورم به حال چنین بازیکنانی.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: علی چینی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری و استفاده بهینه از مطهری!

به گزارش ''ورزش سه''، حمید مطهری، ارسلان را به عنوان زوج خط حمله در کنار رحمان جعفری مورد استفاده قرار داد تا مهاجم سابق آبی‌ها مقابل باشگاهی که علاقه وافری به آن داشت، خودی نشان دهد.

البته در طول مسابقه، بازی بسته استقلال و شرایط خاص مسابقه مانع از این شد که ارسلان موقعیت خاصی داشته باشد و گلزنی کند. بنابراین بازیکنی که در نیم فصل از استقلال جدا شد و هنوز در تراکتور، خود را پیدا نکرده است، کماکان با شرایط قبلی ادامه داد. اگرچه حضور ارسلان در ترکیب تراکتور یک اتفاق کاملا مثبت برای او است.

نکته مهم صحبت‌های مطهری در خصوص به کار گرفتن ارسلان در نشست خبری پس از بازی بود. مطهری در این خصوص گفت: حضور ارسلان در بازی یک تصمیم تاکتیکی بود.

حمید مطهری برای مقابله با برش  استقلال در ضربات ایستگاهی که بخش مهمی از دلایل موفقیت این تیم در فصل جاری بوده، از ارسلان برای بستن بلاک دفاعی و بلندتر کردن خط اول دفاعی تیمش برای مقابله با سرزن‌های قهار آبی پوش استفاده کرد و کاملا هم موفق بود. پس یک لایک برای مربی سرخ‌های تبریز که امروز نشان داد تاثیر خود را برای بهبود وضعیت دفاعی سرخ‌های تبریز گذاشته است.

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد