Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:06:27 GMT

شبنم قلی‌خانی بازیگر سریال شبکه ۲ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۰۷۸۳

شبنم قلی‌خانی بازیگر سریال شبکه ۲ شد

«بیگانه‌ای با من است» این هفته در تهران کلید می‌خورد و پیش‌بینی شده امسال به آنتن شبکه دو برسد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال تلویزیونی «آنام» آخرین کاری بود که شبنم قلی‌خانی برای تلویزیون ایفای نقش کرد. البته در «محکومین» هم نقشی به او سپرده شده و در «ریکاوری» و «مانکن» نمایش خانگی هم بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» از حضور شبنم قلی‌خانی به عنوان نقش اول این سریال خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: این سریال تلویزیونی با حضور شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی و جمعی دیگر از بازیگران اواخر این هفته در تهران کلید می‌خورد.

جالب است که شبنم قلی‌خانی بازیگر سریال «اولین شب آرامش» بود که احمد امینی آن را کارگردانی کرد. به تعبیر بهروز مفید تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی، احمد امینی کارگردانی سریال «بیگانه‌ای‌ با من است» را نیز برعهده دارد.

مفید تأکید کرد: فیلمنامه سریال تلویزیونی «بیگانه ای با من است» عنوان مجموعه‌ای در گونه ملودرام اجتماعی است که در 2 فصل 30 قسمتی ساخته می‌شود و از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. فیلمنامه این سریال تلویزیونی را فروغ فروهیده به نگارش درآورده و علاوه بر شبنم قلی‌خانی که نقش اول این سریال را ایفا می‌کند، پژمان بازغی، نگار عابدی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن، پرویز پورحسینی حضور دارند. البته به مرور بازیگران جدید هم به سریال اضافه خواهند شد.

جعفری‌جلوه: فیتیله‌ای‌ها از شنبه به تلویزیون برمی‌گردند/ سریال‌های شبکه دو کدامند؟

وی با اشاره به پخش این سریال تلویزیونی، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌مان این است فصل اول این سریال را در قالب 30 قسمت به پخش امسال شبکه دو برسانیم.

داستان «بیگانه‌ای با من است» از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو رسانه ملی تلویزیون شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون