Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:44:54 GMT

توپ جان بازیکن کریکت را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۰۷۹۲

توپ جان بازیکن کریکت را گرفت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع رسمی در کشمیر هندوستان اعلام کرد که یک بازیکن نوجوان کریکت در آنانتاگ واقع در جنوب کشمیر، بر اثر اصابت توپ به گردنش، جان باخت.

این منبع رسمی در ادامه گفت: «جهانگیر احمد وار ۱۸ ساله بازیکن کریکت و ساکن بارامولا واقع در شمال کشمیر بود و زمانی که با حریفش مشغول بازی بود، ضربه توپ به گردنش اصابت کرد و موجب مرگ وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از سری رقابت‌های سنین زیر ۱۹ سال بود.

بر اساس گزارش هندوستان تایمز، جمعه ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹، پلیس منطقه متان در این باره اظهار کرد: «ضربه اصابت شده کاملا تصادفی بوده و با وجود اینکه بازیکن کلاه بر سر داشته است ضربه وارده، صدمه شدیدی به او زد.»

افسر پلیس توضیح داد: «زمانی که ضربه به احمد وار اصابت کرد بیهوش شد و سریعا به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان اعلام کردند مرده است. این سری رقابت‌های کریکت زیر نظر مقامات رسمی و دولتی برگزار شده بود.»

جهانگیر احمد وار از بازیکنان چپ دست بود و زمانی که ضربه به طرفش پرتاب شد در صدد مهار آن بود، اما موفق نشد جلوی آن را بگیرد.

سلیم اور رحمان، مدیر کل خدمات ورزش و جوانان کشمیر اظهار کرد: «ضربه‌ای که به وار اصابت کرد، دقیقا مانند اصابت توپ به بازیکن استرالیایی فیلیپ هاگ در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۴ بود، این بازیکن نیز بعد از گذشت دو روز از اصابت توپ، درگذشت.»

رحمان افزود: «احمد وار در زاویه‌ای بود که نتوانست توپ را مهار کند و ضربه وارد شده موجب عارضه مغزی در او شد.»

منبع : العربیه 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریکت هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند

عاملان نزاع، قمه‌کشی و رعب و وحشت منطقه احمد گوراب شهرستان رشت توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری، قمه‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و راه‌بندان توسط دو نفر با یک میوه‌فروش سیار در منطقه احمد گوراب شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با توجه به اینکه متهمان از صحنه نزاع متواری شده بودند، مأموران پلیس امنیت عمومی استان پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات نامحسوس این افراد را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی و آن‌ها را حین تردد در منطقه یخ‌سازی دستگیر و یک تیغه قمه از آن‌ها کشف شد.

علت نزاع، اختلاف بر سر محل کاسبی بوده است و متهمان ۳۵ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.‌

کد خبر 751503

دیگر خبرها

  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • حملات موشکی مقاومت لبنان به مواضع نظامی در اراضی اشغالی
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضربه زد/ ناهماهنگی دفاع آبی‌ها در نبود رافائل سیلوا
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم