Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB

عباس آخوندی در گفتگوی تصویری با خبرآنلاین به چند مورد اختلافاتش با آیت الله هاشمی در دوره وزارتش اشاره کرد و گفت: با آقای هاشمی عمدتا در بحث شهرداری‌ها اختلاف نظر جدی داشتم. دو، سه بار اختلاف نظر خیلی جدی داشتیم. به بگومگو منجر نمی‌شد. آن زمان تازه شروع به فروش قانون کرده بودند. ساخت‌وسازهای خلاف قانون و توافق‌های غیرقانونی که بین شهرداری و بنیاد مستضعفان بود که کلش بنیان قانونی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره آخوندی به دوران حضور کرباسچی در شهرداری تهران و رفیقدوست در بنیاد مستضعفان بود. او می گوید: متأسفانه این توافقات زیاد بود. بعضی از دستگاه‌ها هم یاد گرفته بودند این کار را بکنند، من به آقای هاشمی گفتم من با این کارها کلا مخالفم و اساسا فکر نمی‌کنم هیچ توسعه‌ای برمبنای فروش قانون ایجاد شود. ممکن است چهار تا عمران اولیه صورت بگیرد و خوشتان بیاید، ولی بعدش اساسا آن شهر را با یک بی‌انضباطی مطلق مواجه می‌کند و در آینده گرفتار می‌شود. ایشان با نظر من موافق نبود و در هر صورت از شهرداری حمایت می‌کرد.

فیلم | گفتگوی کامل خبرآنلاین با عباس آخوندی؛ از مسکن مهر تا رابطه‌اش با ناطق نوری و هاشمی

آخوندی: به آیت‌الله هاشمی گفتم یا بگذارید بروم یا دستور بدهید سکوت‌ کنم فیلم | گفت‌وگوی کامل خبرآنلاین با عباس آخوندی؛ از مسکن مهر تا رابطه‌اش با ناطق‌نوری و هاشمی آخوندی: مسیر صداوسیما ایجاد شکاف بین مردم است/ به مرحوم هاشمی گفتم اجازه بدهید از دولت بروم

256 256

کد خبر 1279120

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عباس آخوندی غلامحسین کرباسچی اکبر هاشمی رفسنجانی لیگ برتر نوزدهم نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا حجاب جشن حافظ کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله

حزب‌الله لبنان به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز جنگ غزه، تصاویری از عملیات‌های ضدصهیونیستیِ این جنبش در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.

دریافت 27 MB

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد