Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی هوشمند دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خادمان آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) که از ۱۶ تیرماه وارد استان شده بودند صبح امروز وارد زاهدان شدند که شرکت در صبحگاه مشترک سپاه سلمان آغازگر برنامه‌های آن‌ها در مرکز سیستان وبلوچستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازدید از کارخانجات و نمایشگاه صنایع کوچک استان، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان، دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و شرکت در جشن‌های محوری دهه کرامت از جمله برنامه‌های این کاروان در زاهدان است.

وی تاکید کرد: ویژه برنامه اصلی و محوری این کاروان در زاهدان نیز عصر امروز (شنبه-۲۲ تیرماه) به صورت عمومی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از محل میدان شهدا آغاز می‌شود که شهروندان زاهدانی، خادمان و پرچم گنبد امام هشتم را تا مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان همراهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور در محل کهف الشهدا بولوار رسالت، جشن میلاد در مسجد امام رضا (ع) خیابان صدیقیه و شرکت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه هامون نیز جزو برنامه‌های سفر دو روزه این کاروان در زاهدان است.

انتهای پیام/گ

کاروان زیر سایه خورشید در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیرسایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود