Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:52:54 GMT

معجزه زندگی یک زندانی زن که مسلمان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۱۴۱۶

معجزه زندگی یک زندانی زن که مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نوعروس مسیحی که ۱۸ سال به اتهام قتل عمد بدون هیچ ملاقاتی در زندان بود، در حالی از مجازات قصاص رهایی یافت و به زندگی دوباره بازگشت که مسلمان شده است.

«ر.ف» و همسرش سیده «م. ح» زوج نیکوکار البرزی با پرداخت دیه به اولیای دم، نامه آزادی این زن نومسلمان را امضاء کردند.

نماز صبح امروز حال و هوای دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار چیزی در قلب «ماریا» می شکند. یا علی می گوید و از جا بر می خیزد. همان دادخواهی که این روزها بارها با تمام وجود صدایش زده و باورش دارد. باور کرده که نجاتش می دهد از ظلمی که نکرده و گناهی که به جان خریده است.

اشک ناخواسته بر روی گونه های زن جاری می شود اما نمی خواهد ناامید شود. او درک درستی از «توکل» دارد.

ماریا هرگز خوشبخت نبوده اما همیشه حق انتخاب داشته است. این زن تا نفس دارد، پای انتخابش ایستاده است. چه انتخاب یک شوهر ایرانی با وجود سخت گیری های خانواده و بی وفایی های او، چه تغییر دینش از کاتولیک به مسلمان پشت دیوارهای سرد و سنگین زندان.

خودش می گوید: مادرم فرانسوی و پدرم ایرانی بود. وقتی یکساله بودم، مادرم ترک مان کرد و به کشورش برگشت. هشت سال پیش هم پدرم جان سپرد و تنهای تنها شدم. من کاتولیک بودم و به تازگی مسلمان شده ام. دیگر کسی مرا نمی شناسد و حتی کوچه های شهر هم جای قدمهایم را از یاد برده اند.

یادآوری حادثه شوم

آرامش در وجود زن میانسال موج می زند. اما از یادآوری خاطرات آن روز شوم، آهی می کشد و چشمان دریایی اش، طوفانی می شود: «در شیراز زندگی می کردیم. ۲۰ روز از نامزدی ام با یک مرد مسلمان می گذشت و خوشبخت بودم. همسرم در استخر خانه شنا می کرد و دختر ۶ ساله همسایه دیوار به دیوارمان هم در حال بازی با سگ مان بود. بی خبر از حادثه ای که در راه بود، نمی دانستم عمر خوشبختیم از عمر دخترک نیز کوتاهتر است. دخترک بی خبر به داخل استخر افتاد و بر اثر ضربه سرش به پلکان بیهوش شد. همسرم هراسان او را به بیمارستان رساند و من همسایه را باخبر کردم. اولین برگ از این پرونده جنایی با این گزارش ثبت شد.»

ماریا به حلقه ای که هنوز در دستش است، خیره می شود: «پای میز محاکمه با تمام وفاداریم به همسرم ایستادم و متهم به قتل عمد شدم. منتظر ماندم تا نامزد جوانم به وعده اش عمل و رضایت همسایه شان را جلب کند. اما خصومت آنها با همدیگر ریشه دار بود. حالا از آن روزها ۱۸ سال می گذرد و من بی ملاقاتی، روزهای پر اضطراب و پر انتظاری را پشت سر گذاشته ام».

روزهای روشن یک زن در تاریکی زندان

چهار سال پیش در سایت سازمان زندانهای استان البرز گزارشی از یک مددجوی مسیحی به نام ماریا آمده است که در دوران محکومیتش، به عنوان نماینده سالن قرنطینه، روزهای پرباری را در زندان سپری می کند. این سالن در بند نسوان از نظر آراستگی، نظم و بهداشت، به خوبی اداره می شود و با داشتن کتابخانه ای که ماریا جمع آوری کرده و شامل ۲۰۰ جلد رمان بود، آنها را نه تنها در اختیار زنان زندانی، بلکه مددجویان کم سن و سال کانون اصلاح و تربیت نیز قرار می داد.

ماریا در این باره می گوید: همدم و مونسم بعد از لطف خدا، کتاب است و این دوران را بدون هیچ ناامیدی و دغدغه و سرشار از امید گذراندم.

تلاش مدعی العموم برای آزادی ماریا

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با اطلاع از اینکه به تازگی اولیای دم حاضر شده اند با دریافت دیه از مجازات ماریا صرفنظر کرده و از قصاص وی چشم پوشی کنند، از زوج نیکوکار البرزی که بارها برای آزادی زندانیان بدهکار پیشقدم شده اند دعوت کرد تا اجر معنوی نجات این زن ۵۰ ساله را در کارنامه روشن زندگی شان به یادگار بگذارند.

در حالی که بنا بر گزارش مددکاری زندان، ماریا برای دیگر مددجویان ایجاد اشتغال کرده و در ارائه خدمات به زندانیان از جایگاه خوبی برخوردار بود، زندانیان زن در گلریزان، مبلغی برای پرداخت دیه و آزادی وی جمع آوری کردند اما هنوز راه زیادی تا آزادی این زندانی بی ملاقاتی مانده بود. بدین ترتیب زوج نیکوکار البرزی با فرستادن نماینده خود به دفتر دادستان کرج، نامه آزادی این زن را امضا کردند.

می خواهم بنده خوب خدا بمانم

«ر. ف» نیکوکار جوان البرزی اظهار کرد: امیدوارم سرگذشت عبرت آموز این زن پرتلاش که آگاهانه و بر اساس شناخت و مطالعه به دین اسلام گرویده است، از یادها نرود. خوشحالم که خداوند، من و همسرم را لایق کمک به این بنده گرفتار دانست و برای این اجر بزرگ، انتخاب کرد. شایستگی خدمت به انسان های درمانده و گرفتار، نعمتی است که امیدوارم در خانواده ام پابرجا و پایدار بماند و این بزرگترین سرمایه برای فرزندانم است.

این نیکوکار البرزی افزود: قلبم از شادی مردم کشورم، آرامش می یابد و با رفع نیاز هر انسان دردمند است که می توانم بنده خوب خدا باشم و از زندگیم لذت ببرم. آرامش درونیم را از رضایت پروردگار و دعاهای خوب مردم دارم و این حال خوب برایم باارزش ترین ثروت و دارایی است.

وی که با انفاق بخشی از اموال خود موسسه فردوس برین را جهت شناسایی و حمایت از محرومین واقعی راه اندازی کرده است، تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون این موسسه نتایج پرباری داشته است و توانسته ام با اعزام ۷۵۰ نفر از مشتاقان محروم به کربلا، ساخت چند مسجد، اعزام سه محموله برای کمک به سیلزدگان، تهیه مسکن برای نیازمندان، برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج جوان، پرداخت هزینه درمان بیماران سرطانی، آزادی تعداد زیادی از زندانیان بدهکار و غیره نسبت به پروردگارم ادای دین کنم.

کد خبر 4664998

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دیه اداره كل زندان های البرز دادستانی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم معجزه

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم معجزه معرفی میکنیم چند بخش تقسیم کرد یکی از مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن راحتی از بین میبرد راحتی از بین میبرد جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت پماد خشخاش عمده چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید فروشگاه شیک کویین نمونه محصولات در کانال روبیکا و واتساپ برای شما عزیزان گذاشتم حتما به کانال ما سر بزنید شماره کانال 09031005468درخدمت شما هستیم

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل جلد قرمز

پاستور درجه یک مرهم قهوه ای مرهم سبز روغن آرگان عصاره شیرین بیان سفید آب نقره زرد چوبه خاکشیر ارچ

ویژگی کرم معجزه گیاهی ضد لک و کک لک های بارداری از بین بردن جای جوش صورت پاکسازی پوست صورت کاهش دهنده عالی سیاهی دور چشم ضد التهاب و درمان آفتاب سوختگی پیشگیری کننده چین و چروک صورت ترمیم کننده سلول های آسیب دیده میزان رضایت بالا اثر بخشی بعد از 7 روز مواد گیاهی روغن هسته انگور روغن نارگیل عصاره شیر الاغ کرم دست ساز است ویتامینe کرم گلدن شاین عمده ضد لک کاربرد چیست؟

چگونه معجزه دست ساز مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب( کرم معجزه با صابون رزد چوبه ) شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم وایت رز را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم معجزه وی ای پی روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان خوب مصرف کنید

خواص کرم معجزه با صابون صندل اصل 

خواص کرم معجزه را میتوان به چند بخش تقسیم کرد که مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن برایپوست صورت و حتی پوست بدن هم میباشد ، این کرم با کاهش رنگدانه های پوست و ترمیم مجدد آن لک های قدیمی که شامل لک های دوران بارداری و یا لک های آفتاب سوختگی میباشد را به راحتی از بین میبرد ، همچنین اگر مرتب جوشمیزنید و نمیدونید چیکار کنید ترکیبی از صابون معجزه و همچنین این کرم یک راهکار تست شده و جوابگو برای این مشکل شماست

کرم معجزه شب چه عوارضی دارد

همونطور توضیح دادیم عوارض معجزه دست ساز فیک خرید کرم هست که پوست دوچار مشکل میکنند

پیشنهاد بنده این هست که در صورتی که پوستتان لک ندارد از کرم های ضد لک حتی گیاهی استفاده نکنید از محصولات کرم های ابرسان تهیه کنند در فروشگاه شیک کویین خرید کنید.کرم وایت رز عمده  موجود هست.

 

 

خواص کرم دست ساز گیاهی چیست؟

1- روشن کننده و ضد آکنه قوی پوست

2- مناسب برای لک و جای جوش

3- کاهش منافذ باز پوستی

4- لیفت کننده و سفت کننده پوست

5- از بین برنده لک صورت

6- کاملا گیاهی

7- مناسب برای خانم ها و آقایان

کاربرد کرم معجزه شب چیست؟

فرق کرم وایت رز و کرم معجزه

دیگر خبرها

  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • کرم معجزه
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند