Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@04:50:45 GMT

مادر شهید رستمی به فرزندش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۱۵۶۷

مادر شهید رستمی به فرزندش پیوست

مادر گرانقدر شهید والامقام التماس رستمی از شهر خلخال مجره به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،شادروان حاج خانم « مدینه الماسی » مادر گرامی شهید  والامقام « التماس رستمی مجره » شهرستان خلخال دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش پیوست.
پیکر پاک این مادر صبور پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان خلخال تشییع  و در  زادگاهش روستای مجره  در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید التماس رستمی مجره متولد پنجم مرداد 1345 در 21 فروردین 1365 در منطقه عملیاتی سومار حین دفاع از میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت رسید.

 

انتهای پیام/آ

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، محمد شفیع فیضی زاده طی آیینی در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال مسئولین استانی و نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت.     مراسم تشییع این شهید والامقام دوران دفاع مقدس با حضور عموم مردم شهید پرور استان ایلام در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه راس ساعت ۹ صبح از میدان شهداء بطرف درب سپاه ناحیه ایلام برگزار خواهد شد.   پیکر پاک این شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.   این شهید در عملیات والفجر۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام