Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:42:16 GMT

تابستان داغ در انتظار رقیبان رایتل

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۱۵۹۷

تابستان داغ در انتظار رقیبان رایتل

شرکت رایتل در آرامش کامل توانست نزدیک به صددرصد پیش‌بینی‌های سه‌ ماهه اول امسال را محقق کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت رایتل، این شرکت در آرامش کامل توانست نزدیک به صددرصد پیش‌بینی‌های سه‌ماهه اول امسال را محقق کند.

یکی از دلایل تحقق ۹۷ درصدی برنامه‌های درآمدزایی این شرکت هدف‌گذاری صحیح و کاربردی در ارائه‌ی خدمات متناسب با نیاز مخاطبان و همچنین ارائه‌ی طرح‌ها و بسته‌های جذاب و افزایش فروش سیم‌کارت توسط این اپراتور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می‌توان به افزایش فروش سیم‌کارت این اپراتور اشاره کرد که به لطف طرح‌هایی نظیر تأمین اجتماعی اتفاق افتاده است.

آیا کیفیت رایتل تغییری کرده که چنین شرایطی را برای این شرکت رقم‌زده است؟ در ضمن، طرح‌های رایتل چه بود که توانست تا این اندازه مردم را سمت رایتل بکشاند؟

در تستی که برای سرعت بین رایتل و دو شرکت رقیب انجام‌ شده، سیم‌کارت رایتل استفاده‌ شده در این آزمایش از سرعت ۱۰۲۴ استفاده می‌کرد اما در این تست سرعتی در حدود ۱۸۰۰ کیلوبیت بر ثانیه را ثبت کرد که رکورد خوبی بوده و بالاترین سرعت را به مخاطبان انتقال می‌دهد.

اما یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات قابل‌طرح در کیفیت سیم‌کارت‌ها، موضوع نقاط قابل پوشش است. به‌جز نقاط تحت پوشش تماس تلفنی، در خصوص پوشش سراسری اینترنت پرسرعت هم رایتل تقریباً همه ایران را پوشش داده است. پس تقریباً با داشتن سیم‌کارت رایتل می‌توانید بهترین سرعت اینترنت را در همه ایران همراه داشته باشید.

رایتل در کنار سرعت بی‌نظیر، نسل چهار سیم‌کارت‌هایش تبدیل به برگ برنده آن شده است.

اپراتور رایتل امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با بسته‌های نامحدود ویژه ساعات افت مصرف برای مشترکان فراهم کرده است.

بسته‌های دارای حجم اینترنت در ساعات خاص، تنها در ساعاتی از شبانه‌روز قابل‌استفاده هستند که در نام هر بسته به آن اشاره‌ شده است. ساعات افت مصرف از ۲ تا ۸ بامداد است. اولویت استفاده از حجم ترافیک هدیه، پایین‌تر از حجم ترافیک قابل‌استفاده در همه ساعات است. در هنگام خرید مجدد بسته از اتمام زمان یا حجم ترافیک هدیه خود مطمئن شوید.

استفاده از سرویس اینترنت رایتل در قالب بسته مصرفی، آغازین یا خارج از بسته (تعرفه عادی) برای تمامی مشترکان رایتل با پهنای باند حرفه‌ای ارائه می‌شود.

احتمال تغییر در سرعت اینترنت بر اساس ترافیک شبکه و در مناطق جغرافیایی مختلف وجود دارد. البته بسته‌های هدیه و بسته‌های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ها هستند.

نکته جذاب این بسته‌ها این است که در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در بسته (تماس صوتی، حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و …) می‌توانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رايتل اپراتور سيم كارت اينترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احسان خرامید در خصوص موضوع کنکور و اینترنت در کشور در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: از دورانی که برای هر چیزی مثل کنکور اینترنت را قطع می‌کردند رسیدیم به وضعیتی که به جای قطع اینترنت راهکارهای اصولی و فنی مقابله با تقلب را به سازمان سنجش نشان دادیم و در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستادیم.

کد خبر 6087879 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد